Alla inlägg den 19 juni 2007

Av Rebecca Nilsson - 19 juni 2007 22:04

1. Sätt din musik på blanda.

2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.

3. Använd sångtiteln som svar på frågan.

4. Fuska inte.


1. Hur mår du idag?

inatt, inatt


2. Kommer du komma långt i livet?

u and your hand


3. Hur ser dina vänner dig?

white and nerdy


4. Kommer du gifta dig?

Moneymaker


5. Vad är ditt livs themesong?

The death do us part


6. Vad e ditt livshistoria?

you don´t know


7. Hur är skolan för dig?

Another you


8. Hur kan du komma framåt i livet?

iris


9. Hur kommer imorgon vara?

she is like the wind


10. Vad är det bästa med dina vänner?

beware at de dog


11. Vad finns i lager för nästa vecka?

Think twice


12. Vilken sång beskriver dig bäst?

All for love


13. Hur är det med ditt liv?

I´m yours


14. Vilken låt ska spelas på din begravning?

broken


15. Hur ser världen på dig?

like a virgin


16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?

Save me frome myself


17. Vad tycker dina vänner om dig?

I miss you


18. Har du en djup och mörk hemlighet?

sexy back


19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?

This is how we do


20. Hur kan jag göra mig själv glad?

Yeah


21. Kommer jag nånsin ha barn?

Welcome to New your city


22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?

Fuck it


23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?

Angel


24. Vad är några tips till mig?

Love, sex and sunshine


25. Hur kommer jag att bli igenkänd?

vifta med händerna


26. Vad är min danssång?

Have you ever been in love

Av Rebecca Nilsson - 19 juni 2007 21:44

Jag förstår inte mig på vissa personer, eller hur deras syn på livet är och så. Nu den senaste helgen tog 3 personer livet av sig på samma dag :/ Liksom varför? Det är vell bättre man försöker rätta till de som är fel istället för att göra något sånt? :/ Sen att den ena personen som tog sitt liv går i min klass gör ju inte saken mycket bättre. Så nu när man komme tillaka efter sommarlovet är det minnesstund för han som gäller.


Sen att man ska få en ny klassförståndare igen? den 3.e på 3 år? :S hmm jag förstå inte riktigt mig på skolan. Varför sånna omorganiseringar hela tiden? Hon Lena vi ska ha har inte ens presenterat sig för oss eller något och hon har jobbat där i 1.år redan och ingen i klassen har någongång haft henne så jag fattar inte varför just vi ska ha henne? Jag vill ha ingrid tillbaka, hon var lätt bäst även om hon och hennes röst kunde vara jobbig ibland. men det kan allas röster vara om man inte orkar lyssna på de.



Nej om man skulle försöka sova lite? :/ Inte för jag tror det kommer gå såbra för jag är verkligen inte alls trött. Blir vell att man startar en film, skickar massa sms och sen kan man sova gott tror jag :) Ännu en hård arbetsdag imorgon väntar en. Sen på torsdag slutar man redan kl 13 så de är ganska skönt :)


Ha de underbart alla !

Kisses and goodbye <3 



Av Rebecca Nilsson - 19 juni 2007 20:05

Då är det tisdag igen och ännu en dag på jobbet avklarat och det gör mig så lycklig :) För det börjar närma sig slutet ju av att jobba dessa 5 veckor och snart är det ju varberg som gäller :D Sen eftet varberg är det sundsvall och sen där efter bär det av hem igen och sen kanske till halmstad med mina små älsklingar :)


Nej nu har man precis kommit hem från Höör, var där med mammi och pappi och handla lite, handla drinkmix till helgens bravader ;) Sen även god mat tills på fredag :) Ge mig midsommar nu ffs, är sugen på fest och ha allmänt skoj och bara komma på bättre tankar!


R.i.p Kristoffer


Ha de underbart, ta hand om dig/er

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards