Alla inlägg den 9 juni 2007

Av Rebecca Nilsson - 9 juni 2007 10:12

idag ska faktiskt jag bege mig till Malmö igen, åker nu lite över 11 och sen möter min kusin mig i limhamn vid tjugo i ett ;D Var så länge sen man träffade de två så jag saknar de väldigt mycket ska ja ta och tala om för er alla :) de två veckorna jag hade med er i Spanien var helt underbara ifjor sommar, minnena kommer alltid finnas för mig :)


Ska dra till rixfm med min äldsta kusin, sen ska hon med mig hem för hon har inte varit här på länge i med de bor i spanien och sånt annars. Vi ska ha skoj ikväll gumman den saken är säker ;D


Två daagar av festande, kanske idag med? Hmm ja vafan vem vet :) Tänk om 1 år eller mindre än det så är det jag själv som står på trappan och ska ta studenten ;D Me like :) 5 juni 2008 ^^ så boka inte upp något då haha, för då blir jag ledsen ;D


Nej nu ska ja gå och fixa till mig lite och göra lite frukost och cykla upp till bussen tänkte jag ;D


Kisses and goodbye ;D <3


Ovido - Quiz & Flashcards