Alla inlägg den 8 juni 2007

Av Rebecca Nilsson - 8 juni 2007 15:34




Det är bara 116 dagar sen blir jag 18 ;D





Av Rebecca Nilsson - 8 juni 2007 11:46

ja då längtar man som en galning till man själv ska ta studenten, iofs är det bara ett år kvar men ändå ;D Tiden går så sjukt fort och det gillar man på ett vis men inte på ett haha :)


Sen är det till och med mindre än 4 månader tills jag blir 18 år ;D Gytt längat, körkort, bil och ta sig vart man vill utan be mamma och pappa vara taxi till en ;D


Nej nu kommer snart Marie och hämtar mig så ska vi åka till ystad och se när min älskade Therese N tar sin student, men innan de är det massor som går ut som man ska gatulera och sånt skojsigt :)


Take care `´ Rebecca -(c

Av Rebecca Nilsson - 8 juni 2007 10:23

Ja då är det fredag och ännu en ny helg. ganska skönt. ska vila upp mig imorgon och på söndag så gott det går för sen ska man ut och jobba i 5 veckor som kommer ta sjukt p kroppen.


Det var skoj igår förutom ont i fötterna och en sjuukt huvudvärk :| Kul med en huvudvärk som heter duga på studentfest jippi or not haha xD


Nej inte mkt sömn blev de inat heller, somnade vid kl 3 för snackade med lite folk haha :) Sen vaknade ja då vid kl 7 och var klarvaken haha! MEn nu ska jag i alla fall gå och göra mig gjordning och bege mig till studenterna i ystad ;D


Kommer kanske ett inlägg ikväll eller något ;D


Kisses and have a nice day ;D

Ovido - Quiz & Flashcards