Alla inlägg den 21 juni 2007

Av Rebecca Nilsson - 21 juni 2007 21:47

Det är redan kväll, det  är sjukt vad tiden bara rusar iväg helt sjukt :/ Men de är ganska nice ibland faktiskt om jag får säga det hihi!


Och det åskar ute nu som fan och jag är rädd :| jag verkligen hatar åska det är sjuk hemskt :( Men de behöver rensa upp luften lite i alla fall och de är tur :) för de är kvavt och hemskt kibbigt ute i luften!



Måste tyvärr gå nu, innan åskan slår ner i min älskade laptop :)

Kysssar, sov gott snyggingar ;D

Av Rebecca Nilsson - 21 juni 2007 16:19

då är det midsommar afton imorgon, hoppas på fint väder och allt :) musik, ha massa skoj, kransar i håret och bara njuta av sommaren och allt trevligt umgänge :)


Fast först ska vi till Snoge på dagen och paddla kanot sen äre fest övanpå det på kvällen ;D ojojoj, har en bra känsla av att denna midsommaren kommer bli grymt lyckad asså :)


Nej nu ska jag gå och ta på mig lite och sen sätta på kaffet och sånt för Robin och Therese kommer på kafferep en stund innan de drar vidare till Bara ;D


Trevlig midsommar alla glada :)

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards