Alla inlägg den 30 juni 2007

Av Rebecca Nilsson - 30 juni 2007 13:40

Härligt de är lördag idag igen, jag verkligen gillar helgen för då är man ledig och kan koppla bort allt annat runt om kring :)


Alla mina sysslor ja skulle göra idag är klara utom att jag skulle klippa gräset för de va blött och sen när ja kom hem efter jag hade handlat så började det regna som spö i backen.


Men nu ska ja bege mig och fix håret, sminka mig, klä på mig och sånt skoj. Ska nog även ta mig något gott att dricka :) Sen efter det ska ja till Emma och hämta henne och efter det blir det att bege sig till bussen och dra till Niclas och Therese och festa ikväll :) Bilder kommer från ikväll någon dag eller vem vet kanske redan inatt om ja inte är allt för bra på det ;)


ha de underbart snyggingar, kisses and goodbye :)

Av Rebecca Nilsson - 30 juni 2007 00:30

Nej nu tänkte jag lägga mig i sängen och krama om min kudde hårt innan jag somnar med min älskade laptop i knäet. Om jag hade gjort det och den hade trillat i golvet hade jag varit ganska så död om man säger så.


Man blir så trött nu om kvällarna, de tar verkligen på en att jobba. Sen träningen och allt man ska försöka hinna med under dagarna tar med sin lilla tid som sagt !


Schemat för imorgon:

- ut och gå en runda innan frukosten tänkte jag

- klippa gräset

- Ringa Emma och prata om kvällen

- Fixa något man kan ha på sig på kvällen

- Något fint som man kan ge till värden och värdinnan

- Träna lite

- Duscha och göra mig gjordning

- Pusta ut innan de bär av till Eneborg

- Fest i Eneborg


Sen är de inte mer ja ska hinna med imorgon och de tackar ja nog fan gud för :) För de är redan allt för mycket, för ja ska vara klar för festen halv fyra så de gäller att ligga i högsta växeln med allt ;D


Nej nu måste ja verkligen sova :)

Sov gott snyggingar, Kisses and goodnight <3



Ovido - Quiz & Flashcards