Alla inlägg den 1 juli 2007

Av Rebecca Nilsson - 1 juli 2007 15:44

Nu är det en ny månad och snart har man haft sommarlov i en hel månad de är helt sjukt asså. Jag kan inte förstå var tiden har runnit iväg de är helt sjukt.


massa underbart ska man göra nu i juli t.ex

- Varberg

- Sundsvall
- Festa
- shoppa

- Bygga på naglarna


Sen fyller ju även Alexander Andersen 20 år imorgon så man får komma ihåg att gratulera honom då :) Då är de systemet nästa för honom hihi !


Sen är ja grymt sugen på att även ta hål i min högra bröstvårta faktiskt. Men ja är rädd att de kommer göra svin ont ^^ Men iofs min smärtgräns är väldigt hög så jag tror nog de ka gå bra :) Får bli i september någon gång man gör det då efter det varit rötmånad och sånt trams.


Nej nu ska jag gå till köket och laga lite mat, sen blir de ut och gå en runda med Cassandra, träna lite med :) Sen måste jag lägga mig tidigt i med de inte blev mer än 1 timmes sömn inatt. Men så är det, man lever ju bara en gång så då gäller de att verkligen leva livet för man vet inte om detta är ens sista dag i livet !


Take care, kisses and goodbye :)

Av Rebecca Nilsson - 1 juli 2007 11:11

Jag lovar min lördag var inte som vilken lörda som, den var helt galen. Men inte på ett dåligt sätt då. Lördagen var verkligen helt kanon, lika klockren som pricken över I.et haha :)


Lördagen började med att jag ringde Emma när jag vaknat, så kom hon ner här när jag hade käkat frulle och gjort mig gjordning. För att vi skulle dra in till byn och handla något gott vi kunde grilla och det blev bbq spett, potatissallad :) mumsigt vill jag lova er. Sen efter det var de hem igen och göra sig gjordning så man inte stod med allt i sista minuten. Men så blev det såklart ändå. Varför kan man inte planera lite bättre? :P Sen begav jag mig cyklandes upp till emma för sen körde hennes pappa oss till bussen, tro de eller ej de är inte allt för ofta han gör något sånt. Så man borde nästan sätta ett kors i taket :P


Sen väl hemma hos Niclas & thessan började vi korka upp cider och vin och börja dricka lite i väntan på de andra. Började även förbereda maten lite så de var halvklart när de andra kom :) Maten var väldigt lyckad, det var väldigt gott ! Sen efter ätandet satte vi tjejer oss vid bordet och snacka lite gamla och även lite nya minnen! Då kom jag och Johanna fram till att vi var väldigt dumma till varandra när vi var små. hon bet mig i kinden och jag bet henne i hennes vänstra bröst. om man nu hade sånna på dagis haha :P Även allt bråk om en lila tallrik. De kallar ja minnen för livet asså. Sånt lär man komma ihåg läänge. Sen efter det så kollade vi på när killarna badade i poolen, men de var ju kycklingar för de frös som satan haha :) sen efter det satt vi i soffan lyssna på musik och snacka massa skit bara om allt mellan himmel och jord typ ^^


Sen tickade bara klockan iväg och mina älskade damer skulle åka egentligen jag med. Men de tjatade på mig så ja stannade ett tag till ;D Sen fick killarna för sig att de skulle bada igen så de hoppar i poolen och då är fan klockan 4, men ja de bangade inte precis men de gjorde ja :) Sen slutade vi festa lite över 5 imorse, men somnade inte från lite i 6 , sen vaknar jag tjugo över sex av att en dåre går och dammsugar nedanvåningen. Så sen dess har jag varit vaken. Jag kan i alla fall lova er en sak i alla fall och de är att jag verkligen inte mår hallon alls. Vet inte om jag är full fortfarande eller om jag är bakfull det är det som är det värsta!


Men nu tänkte ja i alla fall lägga mig i min älskade säng och vila en stund för de lär jag behöva. Så man orkar jobba imorgon så man inte känner sig som en sombies och pallar inget. Kanske kommer ett inlägg till ikväll när jag har piggnat till lite och lagt in bilder på datan och även hämtat min cykel hos min älskade Emma ;D


Ha de underbart snyggingar , kyssar <3 :)

Ovido - Quiz & Flashcards