Alla inlägg den 12 juli 2007

Av Rebecca Nilsson - 12 juli 2007 20:47

Idag ville jag verkligen inte stiga upp ur min älskade säng. Men jag var ju så illa tvungen att göra det :( min klocka ringde redan kvart i 5 en stor skandal, så jag passa på att ligga och dra mig till klockan var 5 : ) Efter det gick ja in och tog mig en kall dusch så ja kunde piggna till lite, sen efter det var det hoppa i kläderna, göra mackorna som vi skulle ha med oss, sen även slänga i min kyckling sallad i en burk ;)


Min dag idag har varit väldigt nice om jag säger så, jag har skrattat så jag nästan legat dubbelvikt på golvet. Mamma jävlades med en gubbe som har hängslor i sina byxor, först drog hon i de, sen knäppt hon upp de så han höll på att tappa byxorna haha xD Sen jävlades de även med niklas om han kört runkbulle någon gång men de hade han inte, utan han hade bara gjort en del av det ^^ han tänkte dock inte på vad han sa , men de va skojsigt :) Och vi fick oss ett garv, Sen sa min mamma att han skulle sätta sig på sin vänster hand så den somnade , sen runka lite så kändes det som han hade haft sex med hela sjöbo haha ! Min mamma är dock inte klok, men jag älskar henne ändå :)


Sen efter jobbet stack jag till Glada fötter och fick mina fötter vid gjorda och de va verkligen skönt :) Jag älskar sånt hihi! Så nu är mina fötter med sommarfina! Efte det hämtade vi upp pappa och så fick ja övningsköra ut till mormor och morfar ! De gick bättre idag "STOLT" :) Sen när vi kom hem åt vi räkor, drack lite vin och mös, sen kom min farbror och hans familj och hälsade på. Det är de som bott i Marbella, Buerto banus innan, men bor numera i malmö, limhamn :) Min farbror är en fågelskrämm och ja är en bonde ! Stämmer dock inte men ja !


Nu har jag precis vikt tvätten, städat lite, tagit fram kläder till imorgon och snart ska jag även ta en dusch. Efter det blir det hoppa ner i sängen, titta på en film. Men det slutar vell med att jag somnar som vanligt haha :)


 Min älskade mamma och Martini "katten"


Ha de underbart snygging ;D

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 12 juli 2007 12:54

Nu har jag lunch på jobbet men bara några få min till. Men de ska jag nog klara av haha. Skönt att sluta jobba imorgon och verkligen njuta de 5 sista veckorna på lovet. Men hoppas de inte regnar. Solen och värmen var är ni? Kan ni inte komma tillbaka ;) ska ut och köra med pappa idag med, sen blir det mys med film, räkor och lite vin till det ;) ha de underbart snyggingar ^^ Pussar

Av Rebecca Nilsson - 12 juli 2007 06:41

Ja då är man på jobbet nu. Dags att börja arbeta :( segt. Men imorgon jobbar jag bara fyra timmar så jag får tänka positivt ;D ha de underbart. Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards