Alla inlägg den 30 juli 2007

Av Rebecca Nilsson - 30 juli 2007 12:54

Är hos thess darling än :) Hon står i köket och ska göra vitlöksdippa vist är hon söt? :)


Nu tänkte jag sätta mig och kolla nusstiderna till malmö imorgon :) Måste handla lite saker till håret, kanske bygga på mina nagla, handla inlines sen kanske träffa söta ztoffe med om jag får tag på han :) Men det hoppas jag på för det hade varit skoj att ses faktiskt efter så lång tid hihi ! Snart kommer min älskade mormor och hämtar mig här, för vi ska på middag hos de ikväll :) Mamma och pappa kommer ju senare, men ja vafan, spela roll :) Jag är stor nu så jag klarar mig fin fint utan mammi och pappi, men jag kan ju såklart sakna de ibland! Men det får man lov att göra faktiskt tycker jag :)


Älskar verkligen min familj, min släkt och alla mina vänner, tack för att ni finns och förgyller mina dagar :) <3


Nej nu ska ja gå :) kommer kanske ny blogg senare ikväll om jag har tid, men de har jag nog :) lånar mormors data nu när jag kommer dit senare så det är lugna puckar !


Ha de underbart snyggingar ;D

Kisses and goodbye <3


   

Hon & jag är alltid lika söta hihi :) älskar dig darlo !

Av Rebecca Nilsson - 30 juli 2007 12:24


I brist på sysselsättning så kan man alltid fylla i en liten lista ;D


[x] Kamera/video kamera

[x] Telefon

TOTAL: 2


[x] (Skoter)/motorcykel/bil/fyrhjuling

[ ] Gitarr/trummor/basgitarr

[ ] Piano/Keyboard

[x] något annat instrument

[ ] varit på en kryssning

[x] rest utomlands

[x] haft en personlig tränare (har en personligtränare)

[x] dyra smycken

[x] träffat en kändis

TOTAL: 6


[x] Platt/locktång

[ ] har varit i en slagbur, som är till för baseboll

[ ] har 1000 spänn på dig just nu

[x] kreditkort, debetkort eller bankkort

[x] rest i Europa

[ ] Varit/ska på Hawaii

[ ] Varit/ska i USA

[ ] Varit/ska i Asien

[ ] Varit/ska i Australien

[x] Varit/ska i Afrika (Ska till Egypten i vinter)

[ ] Varit/ska i Sydamerika

TOTAL: 4


[x] Föräldrarna har bil

[x] Jet ski/båt

[ ] Husbil/vagn

[x] Jag har en bil

TOTAL: 3


[x] Hemmagjord mat nästan varje dag

[x] suttit i en limo

[x] suttit i en helikopter

[ ] äger en videokamera

[x] egen laptop

[x] egen dator

TOTAL: 5


TOTAL SUMMA: 20 =ghetto-kid, Haha :)

1-23 = Ghetto-kid

24-33 = vanlig

34-40 = bortskämd brat

41+ = uppeklassens snobb


Ovido - Quiz & Flashcards