Alla inlägg den 10 juli 2007

Av Rebecca Nilsson - 10 juli 2007 21:19

Jag tyckte jag var försiktig...

Jag tyckte jag tydlig...

Jag tyckte jag tog det säkra före det osäkra...


... men det är bara att inse att jag var inte tillräckligt av allt det ovan.

Behöver jag säga att det gör förbannat ont, fan vad det gör ont. Känner mig som en jävla kasperdocka som man kan kasta hit och dit, behandla hur man vill, leka med, gå vidare, bete sig hur man vill... i helvete heller.


Vill bara tillbaka till sängen, den blöta kudden, gråta mera, gråta ännu lite mera... och börja inse.


--


Det finns väl ingenting speciellt jag skulle kunna säga

Inte just nu.Jag har glömt vad vi brukade stå för Och jag har tröttnat på att vänta. Jag förväntade mig att du skulle respektera mig. Men ändå har du släppt mig. Lika lätt som fåglarna släpper sina ungar för alltid. Jag kan ärligt talat inte säga att jag vill längre. Att jag verkligen önskar att det blev bättre. Nej det kan jag inte


För kanske gör jag inte det?

Nej.. 


--


Ser du hur ont det gör

Att du inte svarar gör mitt hjärta

Alldeles kallt och hårt

Du gör det svårt för mig att leva

Varje andetag tror sig kunna försvinna..

Jag kan aldrig vara lika varm igen. 



Nej nu tänkte jag släppa alla dessa tankar och de där och hoppa in i duschen en stund :) sen ställa mig och göra kyckling sallad, sen borsta tänderna och efter det är det nog lagom tid att krypa ner i den älskade sängen :)


Sov gott snyggingar :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 10 juli 2007 21:00

Jag skulle inte kunna önska någonting annat just nu

Vill bort från den där jäkla skiten


"Nu vill jag aldrig ta mig upp igen!"

Jag verkligen sitter vid telefonen och väntar på att du kanske svarar

Jag kan ju inte vara så dum så att jag tror det?


Men det är jag ju

Och det gör mig så arg

Låt mig vara

Försvinn..


Eller kom hit och älska mig

Är det ett så svårt val?

Är det så svårt att älska mig? 

Av Rebecca Nilsson - 10 juli 2007 18:53

Nu har jag 2 och en halv dag kvar på jobbet, för jag slutar tidigt på fredag för jag ska hem och göra mig gjordning sen ska vi åka till fredriksdals teatern och titta på eva rydberg :) Ska bli skoj, är nyfiken på om denna är lika bra som den hon spelade ifjor !


Sen på lördag ska vi på marknad, sen hem till farmor och bo och äta middag, sen på söndagen blir de fixa det sista här hemma innan man åker till varberg och sen vidare till sundsvall :)


Men jag ser verkligen fram emot dessa två kommande veckor. Kommer dock inte bli så mycket bloggande när jag är iväg. men de kommer nya sen när jag kommer hem igen det lovar jag :) Sedan lär de även komma en del bilder med !


Nej nu ska jag lämna datan ett tag och bege mig till min gaderob och städa lite sen, ut och gå en runda och sen sola lite ;D Kanske tvätta med om jag hinner det vill säga !


Ha de underbart snyggingar :)

Pussar <3 :)

Ovido - Quiz & Flashcards