Alla inlägg den 24 juli 2007

Av Rebecca Nilsson - 24 juli 2007 18:30

Idag har jag verkligen inte gjort allt för mycket. Och det känns verkligen för man är så seg i hela kroppen. Nu ligger jag i mammas säng och väntar på att lena ska höra av sig. Men hon slutar inte från om en timme :( Pussar

Av Rebecca Nilsson - 24 juli 2007 12:55

Finns inte ett Skit att göra här uppe verkligen. Mina små sötnosar jobbar ju. Men de blir vell man lägger sig i sängen, läser sin älskade bok och lyssnar på lite musik ;) vad finns det att göra för något i denna sega stad? Just nu saknar jag mina sötnosar där hemma. Sen fyller ju min älskade angelica 18år idag ;D grattis gumman :) hoppas du får en bra födelsedag. Pussar

Av Rebecca Nilsson - 24 juli 2007 08:37

Jag ligger ute i helga och olles stuga med mamma och pappa. Vaknade precis av att mamma kommer in snubblandes. Men de är ju skönt att komma upp så man inte sover hela dagen lång då som sagt. Ska träffa lena och marielle ikväll med tror jag fast idag ska vi vara hos lena. Nej nu ska jag ta och gå och göra mig gjordning. Ta mig en kall dusch, hoppa i kläder, borsta tänderna och äta frukost. Sen får jag se vad som händer mer idag ;)

Ovido - Quiz & Flashcards