Alla inlägg den 9 juli 2007

Av Rebecca Nilsson - 9 juli 2007 21:40

Satt precis och tänkte tillbaka på allt som hänt de senaste månderna och året:) Massa trevligheter och minnen som jag lär minnas länge !


Träningslägret i barcelona, här möter vi Fc barcelonas juniorer och vi förlorade med 5-0 bara trotts de hade landslagsspelare med!


Här ligger vi och njuter innan bussen kommer och hämtar oss så vi kan åka och träna lite :)


Poolen på hotellet i lloret de mar där vi bodde :)


tylösand var nice ifjor, hoppas de blir av i år med. Fast då ska vi inte glömma tältet på tåget :)


2 helt underbara veckor nere hos mina kusiner i Marbella :) Där hände en del trevligheter ojojoj :D


Här bodde en het engelsman i huset där till vänster ;D


Och jag hoppas på att de kommer massa nya minnen i år :D


Av Rebecca Nilsson - 9 juli 2007 21:07

Ja idag har inte hänt så värst mycket om jag ska vara ärlig, Jobbet, köra till mormor och morfar och titta till deras hus, jag övningskörde lite, sen körde vi till farmor och firade henne.


Jag och Emma min kusin satte oss och titta på tv, pocahontas eller hur fasiken de nu stavas :P Men de slutade med att jag somna i soffan, helt sjukt olikt mig :S aja men jag var vell trött och vad gör man inte då ;D


Sen när man kommer hem kommer grannen in och lämnar min parfym som de handlade på vägen hem till mig :) de är snälla allt, de handla lite sprit och så till mammi och pappi med.


 


Den parfymen luktar så sjukt gott och den är så sommrig på något sätt men de är även min andra midnight fantasy med britney, de är sånna där äkta sommar parfymer :)


Nej nu måste jag snart ta mig en shopping tur i Malmö city eller i Lund, för har typ nästan inga fina sommarkläder :`( Sen ska jag även fixa till håret, tänkt färga de men vet dock inte vilken färg, fixa till naglarna ! Måste även handla mig nya inlines med så jag kan ut och röra på mig mer, för ut och gå massa runder nu börjar bli lite enformigt tyvärr :/


Aja, ha de underbart snyggingen där ;D

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 9 juli 2007 16:41

Sista måndagen att jobba nu i sommar är av klarat :) mycket stolt över mig själv faktiskt gå upp kl 4.50 5 dagar i veckan på ett sommarlov är minsann inte alls skoj ! Imorgon äre lönning som gäller, fast de mesta ska jag spara faktiskt till vintern då om resan bär av :) Men det tror jag och jag verkligen hoppas på det.


Nu har man precis kommit hem, handla födelsedags present till min farmor idag för hon fyller år. Vi ska snart upp där och fira henne. Fast först blir de äta middag, sen ska vi köra till mormor och morfars hus och vattna och hämta lite saker :P Och jag ska övningsköra så alla runt om sjöbo trakterna håll er inne ;)


1 vecka till sen är man i varberg, men mest av allt längtar jag tills jag ska till Sundsvall så jag får träffa mina älskon och sötnosar som jag saknar super duper mega mycket :( Men när ja kommer upp ska vi ha skoj den saken är säker :)


Ha de underbart snygging ;D

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards