Alla inlägg den 21 juli 2007

Av Rebecca Nilsson - 21 juli 2007 15:01

Nu ligger jag och natha i vars en del av soffan och dricker Kalla drinkar och äter annanas, jävligt gått må jag säga :) fast vädret är dåligt kan man göra trevliga saker :p Pussar

Av Rebecca Nilsson - 21 juli 2007 13:26

Idag är det pissväder ute. Mulet, kallt, blåst och regn :( känns verkligen som en höst dag. Ska på festival ikväll, mer är inte planerat. Nu ligger jag i soffan och myser lite. Har precis gjort mig gjordning :) Nej om man skulle ta och hitta på något :) Pussar

Av Rebecca Nilsson - 21 juli 2007 13:22

Igår var verkligen en toppen dag. Stranden hela dagen, fick en massa färg på mig. Vilket jag är lycklig över. Sen spelade vi vollyboll och tog ett kvällsdopp. Men jag sprang upp efter en stund för en krabba kom emot mig haha. Sen spelade vi kubb och spanade på alla heta pojkar ;D sen så ringde min sötnos mig med och förgyllde min dag :) Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards