Alla inlägg den 11 juli 2007

Av Rebecca Nilsson - 11 juli 2007 21:24

Det var en dansk, en tysk och en norrman. Dansken var blind, tysken var stum, och norrmannen var rörelsehindrad och satt i rullstol. En dag när dom var ute i skogen så kom de till en grotta, bredvid grottan fanns en skylt: "Gå in och önska vad du vill". Dansken gick in och efter ett tag kom han ut och sa: - Jag kan se! Sen gick tysken in efter ett tag kom han ut och skrek: - Jag kan prata!! Sen var det norrmannens tur, det tog ett tag innan han kom ut och sa glädjestrålande: - Kolla grabbar, nya hjul!

Av Rebecca Nilsson - 11 juli 2007 21:15


Kvinnan i affären: Varför i allsindar är denna lilla handväska så dyr?

Expediten: Ååh, den är gjord av penisskinn, smeker du den blir det en

resväska!

Av Rebecca Nilsson - 11 juli 2007 20:00


Aptiten kommer medan man äter, men törsten

försvinner medans man dricker.

(Frankrike)



Av Rebecca Nilsson - 11 juli 2007 19:46

Ja då har man jobbat idag med, jag och mamma vart lite fnittriga haha. Men dagen på jobbet var lyckad trotts allt :) Sen lyckades ja göra något med mitt knä :( De small till lite, sen kunde ja knappt gå på det. Men de har börjat ordna upp sig nu och de är tur :)


Nu har jag lagat mat idag till hela familje, stolt :) Sen har jag varit ute och övningskört med min älskade pappa ! Gick fin fint tro det eller ej :)

Sen har jag städat mitt rum och nu tänkte jag gå ner till mamma och pappa och titta på film och mysa lite och slappna av !


Sen för ett tag sen ringde Victor mig, hajar inte det riktigt! har inte pratat med han på evigheter sen så ser man på displayen i mobilen att de är han som ringer. Då vart ja faktiskt lite chokad haha xD


Nu har man bara 1 dag kvar på jobbet :) och de gillar ja skarpt eller ja egentligen en och en halv för vi slutar till lunch på fredag! ska ju åka till Helsingborg och titta på teater :) Ska bli skoj faktiskt, hoppas de blir lika lyckat som det vart ifor då och hoppas solen kan titta fram då med för annars är de inte skoj att åka dit och titta :)


Ha de underbart snyggingar ;D

Pussar : )



Av Rebecca Nilsson - 11 juli 2007 19:21

Vad ska jag säga

Om min kärlek till dig?


Hur ska jag känna allt jag känner

Utan att få visa dig


Allting känns ju skit om vi inte kan dela allt

Och allting känns ofattbart snuskigt när allt är i åtanke


Jag kan inte titta på dig nu

Du gör mig tårögd


Och jag orkar inte gråta idag

Inte just nu


Du har gjort mig så arg

Jag kan ju knappt gå nu


Och du bara sitter kvar

Vad vill du att jag ska säga egentligen

Vill du ha ett hejdå


Är det det du vill ha

Är du säker på det?

Det kan du glömma

Jag har varit där förut

Jag vet hur du skulle säga det tillbaka


Du skulle vända dig om

Som om du aldrig hört mina ord

Och du skulle skaka av dig mina kramar


Torka av alla mina kyssar längst din hals till din mun

Se dig om så ingen såg 


Du gör mig så arg

När du bara sitter där och tittar på mig


Som om jag var dum i huvudet som gråter över dig

Du rör mig som om det vore synd om mig

För att du inte har tid att älska mig ikväll


Jag hatar dig ibland

Och just nu är det en sån dag som kan bli ihåg kommen !

Av Rebecca Nilsson - 11 juli 2007 17:15

1. Kan inte vårt förhållande bli mer fysiskt? Jag är trött på att bara vara vänner...

2. Låt du bara toalettringen vara uppe, det är lättare för mig att duscha då.

3. Jag tycker håriga häckar är riktigt sexigt.

4. Wow, lukta på den, du!

5. Snälla, släng inte den där gamla t-shirten, hålen i armhålan är bara för söta.

6. Den här diamanten är alldeles för stor!

7....och på smekmånaden ska vi åka och fiska i Arjeplog!

8. Wow, den är verkligen 14 tum!

9. Får den här klänningen min rumpa att se liten ut?

10. Jag har fel, du måste ha rätt igen.

11. Vad säger du? Är det vår bröllopsdag idag?

12. Är det samtalet till mig? Säg att jag inte är här!

13. Jag struntar i om det är rea! 1500:- för en klänning av Armani är helt enkelt för mycket!

14. Du dina kalsonger är en prydnad för golvet.

Av Rebecca Nilsson - 11 juli 2007 10:18

Har du känt så någon gång i ditt liv?

Vet du hur det sticker i bröstet

När du inte vill leva mer? 

Ovido - Quiz & Flashcards