Alla inlägg den 23 juli 2007

Av Rebecca Nilsson - 23 juli 2007 23:37

Har precis kommit hem från marielle, lagt mig i sängen och ska sova. Var ju uppe en timme tidigare än tuppen idag. Imorgon blir det träning, träning och åter träning ;) Nej nu ska jag sova. Sov gott snyggingar, Pussar

Av Rebecca Nilsson - 23 juli 2007 14:51

Nu har man sovit gott från örebro till gävle Haha. Men jag lovar då att det var jävligt skönt :) sova, lyssna på min ipod, läsa min nya älskade bok "alla var där" nu ska jag läsa lite, Men de slutar vel med att jag somnar som vanligt :p där är ju en bra bit kvar till sundsvall.

Av Rebecca Nilsson - 23 juli 2007 14:46

Jag förstår inte vad som händer med världen. Unga människor tar sitt liv, föräldrar dödar sina barn, de dödar varandra, skjuter överallt nästan, drar kniv på folk, tjejer blir våldtagna och barn blir kidnappade. Sen tycker jag att alla ska behandlas lika utom de som morfar, de andra ska behandlas lika trotts de är från ett annat land eller har en annan hudtyp.

Av Rebecca Nilsson - 23 juli 2007 12:39

Just nu sitter jag i bilen och har precis passerat örebro. Så man är uppe om fem timmar i norrland, sundsvall :) då får jag äntligen träffa mina älsklingar :) Men jag kommer sakna de som bara den när jag åker hem om en vecka ;) Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards