Alla inlägg den 15 juli 2007

Av Rebecca Nilsson - 15 juli 2007 22:10



Godnatt mina små hjärtan, sov gott :)



Av Rebecca Nilsson - 15 juli 2007 20:51

Det känns verkligen inte som om man har jobbat i 5 veckor om jag ska vara ärlig ! Halva sommarlovet har gott och det kanske är ens sista i livet! Har ju inte bestämt mig om jag ska plugga vidare på Östra grevie folkhögskola ^^ Men jag har en del månader till att fundera ut vad jag vill :P


Fast när jag gått ut skolan tänkte jag först dra utomlands i ett år och så !


Idag har jag fått gjort alla mina sysslor, trodde dock inte jag skulle hinna med det. Men det gick galant verkligen :) Nu har jag bara lite saker till som ska packas ner men de lägger jag ner i resväskan imorgon!


Åker till varberg imorgon, så de kommer inte bli så mycket bloggande då ! Men kommer skriva lite då och då! Tur man har internet på mobilen hihi!

Sen åker ja till sundsvall och träffar mina små sötnosar och älskligar ! Men jag kommer sakna er som satan när jag åker hem. Men förhoppningsvis har jag körkort tills november lovet, så då kanske jag kommer körandes upp hihi :)


Ha de underbart, snyggingar :)

Pusssar <3



Av Rebecca Nilsson - 15 juli 2007 13:55

JA imorgon åker man jippi :) En sak som jag har sagt till mig själv är att jag ska ta med mig min älskade ipod varje morgon ut på en promenad på minst 40 min :) För att kroppen ska komma igång!


Varberg mellan den 16 juli - 22 juli

Sundsvall mellan den 23 juli - 30 juli


Nej nu ska jag ut och klippa gräset, sen ta mig en kall dusch, hoppa i lite svala kläder och sen börja med middagen :)


kommer ett nytt inlägg ikväll och även lite bilder tänkte jag ;D


Ha de underbart, kyssar ;D

Av Rebecca Nilsson - 15 juli 2007 11:37

Att vakna upp imorse och titta ut och se solen skina gjorde mig så lycklig. Jag har världens bästa humör och allt :) Nu har jag dammsugat hela rummet, lagt fram det mesta av mina saker som jag ska packa ner på bordet i köket! Nu håller jag p att fixa lite musik som man kan ha med sig :)


Nu sitter man vid datan och tar det lugnt ett tag, ska snart ut och klippa gräset och sola lite :) Sen ska jag sticka och handla, sen blir det hoppa in  duschen, ställa sig vid grillen och grilla lite så de är nästan klart då pappa kommer hem vid 17 tiden ;)


--


Jag litade på dig, men det var nog ett stort misstag. För jag har sätt något jag inte borde sätt. Hur kunde du göra såhär mot mig efter allt du sagt till mig och allt jag gjort till dig? Hade till och med snackat med mamma och pappa om det. Men ska säga till de inte blir något. Ska aldrig mer lita på dig.. Du har krossat mig än en gång :(


----


Ha de underbart snyggingar :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 15 juli 2007 09:13

Nu har man precis varit ute och gått en runda. Så sjukt skönt det är att komma ut på morgon kvisten istället för att ligga och sova halva dagen som sagt. Nu ska jag åka och handla med min älskade mamma :) kommer nytt inlägg senare ikväll ;) ha de underbart. Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards