Alla inlägg den 18 juli 2007

Av Rebecca Nilsson - 18 juli 2007 23:10

Spelade kort innan och vem förlorade om verkligen inte jag? Haha, kortspel är verkligen inget för mig haha :p men någon måste ju förlora haha!

Av Rebecca Nilsson - 18 juli 2007 23:05

Nu har jag precis Krypit ner i sängen efter en promenad i skogen ;) ska lägga mig och läsa min älskade bok och sen sova tidigt en ska ju upp och springa en runda imorgon innan frukosten tänkte jag. Måste komma i form verkligen ;) sov gott älsklingarna, ni får gärna kommentera mina inlägg ;D Pussar

Av Rebecca Nilsson - 18 juli 2007 18:13

Har då varit i varberg idag, väldigt nice. Shoppa lite nya saker, sen kom ju manchester city bussen med svennis. Lite tufft haha. Massa folk var där den saken är säker. Ska ta mig ett kvälldopp i havet nu tänkte jag och även spela vollyboll i vattnet ;D

Ovido - Quiz & Flashcards