Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Rebecca Nilsson - 4 juli 2007 20:23

Var man än tittar på tv eller om de är i tidningen så kommer de alltid något om hur du snabbast går ner 5 kg. Blir av med de där extra kilona. Att se detta varje dag, får man atumatiskt en jävla press på om man inte är det som jag då.


Jag kanske inte är jätte överviktig men jag är inte som en planka heller. Där finns något att ta i, men inte länge till. Ska försöka få bort de mesta så jag kommer i shortsen från sommaren som sitter åt över höfterna. Jag ska ner ca 10 kg. Men de roliga är att nästan hela min kropp är muskler, sen har man ju ganska så stora bröst med som väger en del med ja tyvärr :P


Imorgon är det nya tag. Mitt nya liv. 10 kg ska bort. Smal ska jag bli.


Jag ska sluta sätta käppar i hjulet för vart jag vill komma.



Från och med nu så är min vikt prioritering no 1 i mitt liv. Ingenting är viktigare. Jag ska bli SMAL. Det är först därifrån jag kan jobba för att försöka bli lycklig.



Jag måste sluta tänka i känslor och i stället följa mitt förnuft. Osunda impulser hjälper inte mig. De saboterar bara min kropp istället. Tänk hur mycket fett och kalorier en kaka , pizza innehåller tillexempel. Tänk på att de kalorierna vill inte kroppen ha !


Nu ska ja lyckas verkligen, man kan bara man vill sägs det ! Det gäller bara att motstå alla frestelser här i livet så kommer de gå som på rels :)


Pusssar

Av Rebecca Nilsson - 4 juli 2007 19:42

De är redan onsdag och halva denna veckan har gott, och de börjar allt mer trappa ner och de gör mig väldigt lycklig faktiskt :) Sen fick jag reda på idag att timmlönen på somamrjobbet ligger på 85kronor vilket ja gillade, för de lär bli en del på dessa 200timmar jag kommer jobba i sommar :) Men typ halva lönen kommer in på kontot mitt på tisdag ! Då hade ja tänkt beställa en tid till nagelmanikyr :) färga håret är jag med sugen på , men dock vet ja inte vilken färg. Sen även bege mig till resebyrån och fixa med resan till vintern ;D



Har även inskaffat mig en ny väska, assnygg :) Jag verkligen älskar väskor de är sjukt haha! Fick även handlat ett par nya solglasögon med :) lite blingbling var det till och med :) Sen var jag även på Hörby marknad, fanns inte så mkt där precis . Bara en jävla massa skit typ, men där var massa söta pojkar ojojojj graouw :) Sen träffade jag även min älskade Emma där mitt i folkmassan, tro de eller ej ;D Min älskade lillasyster <3


 Väskan :)


 Solgasögonen :)



Sen på måndag är de ju en vecka kvar sen åker man till varberg :) Fast på fredagen vecka 28 ska ja till helsingborg till fredriksdals teatern och titta på Eva rydberg med släkten på pappas sida :) Ska bli skoj faktiskt !


Nej nu tänkte ja gå och träna på orbi trecen och sen lite sittups och armhävningar ;) Ta en kall dusch, krypa in i min älskade morronrock och mysa vid tv till en bra film, men vilken film det blir vet ja dock inte :/


Ha de underbart snygginar ;D Pussar <3



Ovido - Quiz & Flashcards