Alla inlägg den 5 juli 2007

Av Rebecca Nilsson - 5 juli 2007 21:21

Klockan är inte så vidare mycket nu precis men jag är verkligen trött som ett as :S Helt jävls sinnes förstår det verkligen inte. Jobbet tar verkligen kål på en. Idag har varit världens skitväder rent ut sagt, regn regn och åter regn. Kanske är pågrund av regnet som jag är trött och hängig idag. Men ändå ärjag så sjukt glad så jag får inte riktigt ihop det haha :) Det är det som är de roliga :) Men de är skönt att veta nu att man bara ha en vecka kvar på jobbet :)


Efter jobbet idag gjortde jag inte så värst mycket mer än lagada mat, jag gillar verkligen laga mat :) Tro det eller ej men jag är nästan mäster kock haha xD Sen gjorde jag även lite hemarbete, som verkligen suger. Men måste få de klart nu innan nästa vecka för då äre inte mer jobb i år, eller jo kaske till november lovet om jag inte ska till Sundsvall då igen, men får se :)


Har precis tränat lite med, tagit en kall dusch och hoppat ner i mitt älskade nattlinne ;) Leopard ! Helt ärligt hade jag kunnat gå och lägga mig nu men de är lite för tidigt för det tycker jag. Så de blir vel en bra film istället, men ja kommer nog dock somna till den, men de är smällar man får ta.


 --


Sen jag kom hem från jobbet har jag sprungit i mina älskade mjukis byxer, och ett linne :) varför är det så mysigt? Man slipper ha jeans på sig som är så obekvämt som ja då tycker !


På tisdag då lönen kommer in på mitt konto ska jag bege mig till en sportaffär och handla inlines så man kan ut och åka lite resten av sommaren :) För de blir lite enformigt att vara ute och gå faktiskt! Åka inlines ger även bra motion :)


Nej nu hade jag tänkt vara lite social till familjen här hemma :) btw äntligeeen fick jag mina älskade persiener i fönstert så jag kan sova gott och slipper att mitt rum är så jädrans ljust på nätterna och morrnarna :) Sen är det ju bara min älskade dörr som saknas nu haha ! men den kommer i helgen den med !


 --

Jag skratta så ja nästan kissa på mig på jobbet idag, där kom en "gubbe" haha , så sa han till mig så du den tjocka ormen på marknaden igår. jag sa bara nä då. Han hade klapppat den och hållt i den. Men då kunde inte denna svenskan hålla sig så jag sa de var vell de största du någonsin har håll i ! haha sånt garv där blev. Man ska inte säga allt för mycket haha för jag kan vara ganska smart och hugga tbx med andra saker :) Är ganska snabbtänkt och rapp i käften så de är lugnt.


Nej nu hade jag tänkt vara lite social till familjen här hemma :) btw äntligeeen fick jag mina älskade persiener i fönstert så jag kan sova gott och slipper att mitt rum är så jädrans ljust på nätterna och morrnarna :) Sen är det ju bara min älskade dörr som saknas nu haha ! men den kommer i helgen den med !


  


Sov gott snygginar ;D

Pusssar <3




Ovido - Quiz & Flashcards