Alla inlägg den 22 juli 2007

Av Rebecca Nilsson - 22 juli 2007 20:19

Jag lovar er alla läsare att jag ska ändra färg och allt på min sida när jag har tillgång till en data. Så jag vet inte riktigt när det blir om jag ska vara ärlig ;) kanske kommer ett nytt inlägg ikväll innan jag ska sova ;) Pussar

Av Rebecca Nilsson - 22 juli 2007 20:15

Nu regnar det som spö i backen. Det är helt sjukt vill jag säga. Nu har man packat ut sin väska i bilen. Ska snart kolla på beck och sen ska jag sova så man kommer upp då vid 6 i morgon bitti ;) men jag får tänka positivt att jag kan sova hela vägen till sundsvall ;) Nej nu ska jag måla naglarna, träna lite och sen skära upp annanas och lite vattenmelon :p

Av Rebecca Nilsson - 22 juli 2007 15:46

Idag har varit en sån mysdag. Legat och läst min bok, tittat på film och ta de lugnt :) sen blir det lägga sig tidigt ikväll. För man ska åka till sundsvall tidigt imorgon :) LÄNGTAR!

Av Rebecca Nilsson - 22 juli 2007 11:12

Nu ligger man i sängen i stugan i varberg, för sista dagen då tyvärr :( men imorgon bär det av till norrland, sundsvall :) är vell uppe där vid 19 på kvällen. Och då får man äntligen träffa sina små älsklingar :) det ska bli så skoj, men kommer sakna de som bara den när jag åker hem :(

Ovido - Quiz & Flashcards