Alla inlägg den 25 juli 2007

Av Rebecca Nilsson - 25 juli 2007 20:10



Det är inte lätt när det är svårt. men det är skönt när det går !




Av Rebecca Nilsson - 25 juli 2007 11:23

Jag tycker att klockan kan gå så man kan sticka till lena, Men hon slutar inte från klockan tre :( Men ska fortsätta läsa min bok, sen ska jag dra och handla tänkte jag. Sen även ut och gå en runda med :) för det behöver jag verkligen ;D Pussar

Av Rebecca Nilsson - 25 juli 2007 11:20

Katten hemma mår verkligen inte alls bra. Den saknar oss nog väldigt mycket för hon äter knappt något alls och vill inte alls gå ut. Det är ju inte alls likt martini. Hon brukar äta som bara den, sen även springa ut och in . Tur man snart kommer hem till henne för jag saknar hon. Ingen som väcker en mitt i natten och vill mysa. Ingen som kommer och knuffar på en på morgonen att man ska upp och hoppa ;) :(

Av Rebecca Nilsson - 25 juli 2007 11:17

Jag stack till lena när hon kom hem från jobbet ;D då satt hon och marielle och spelade xbox, sen prata vi lite Skit, kolla på lägenheter och även bilar. Sen skratta vi som bara den, åt melon och skratta lite till ^^ planerade även vad vi ska göra idag och till helgen ;D

Ovido - Quiz & Flashcards