Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Rebecca Nilsson - 1 februari 2008 11:06

Har precis haft kafferast. Det var skönt att få sitta ner ska jag tala om ;DDags att jobba nu i en och en halv timme sen är det lunch ;D sen är det dags att jobba en timme till efter det sen är det slut för idag :p och det betyder att de är dags att börja ladda inför kvällens fest :)

Av Rebecca Nilsson - 1 februari 2008 07:42

Fy fan vad tiden bara rullar iväg. Kan bara inte förstå att de redan är februari och bara 5 månader kvar innan studenten, fyra månader kvar innan österrike och turkiet :) bara tanken får en att sväva på moln. Fast det betyder dock att jag har svin mycket i skolan som ska vara klart. Presentationer, prov och inlämnings arbeten. Usch den tanken får en att tappa allt hopp. Men nu måste jag ge allt i skolan. Det lilla som finns kvar. För jag ska gå ut med bra betyg, så är det bara. Nej jag får fortsätta jobba

Av Rebecca Nilsson - 1 februari 2008 06:22

Sitter i bilen nu på väg till jobbet. Har verkligen inte ro till att jobba idag. Men Ja sånt som händer. Tur man inte jobbar så länge. Sen blir det fest och sånt skoj ikväll ;D tänker sova hos nathalie inatt.

Ovido - Quiz & Flashcards