Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Rebecca Nilsson - 23 februari 2008 23:43

Nu är man hemma från farmor och bo, var trevligt och gott :)

Blev några glasvin och räkor.


Tittade på meldifestivlen med, och det var faktiskt rätt låtar som gick vidare tyckte jag. Fick fan Fridas låt på hjärnan, så medans vi gick hem från farmor och bo nynnade jag låte ^^

Tror den kommer bli en sommarplåga nu, jag ska spela den som satan i min lilla bil ;D


Funderar på att sova nu,

så man kommer upp tidigt imorgon.

Ska ta mig en liten promenad in till solariumet och sola i 20 min, sen hem och plugga och packa väskan för basket träningen som börjar halv fyra ;D


Skönt att få träna igen, nu när förkylningen är borta :)

såi den kommande vckan blir de mass träning, basket och simnig :)



Av Rebecca Nilsson - 23 februari 2008 14:48

Nu börja klockan bli för mycket för att sitta och göra ingnting som sagt.

Så nu ska ja gå och fixa till frisyren för de ser ut som jag har stoppat fingrarna i ett eluttag för de står verkligen åt alla håll.


Sen även lägga på lite smink så ja inte ser så död ut ;D


Antar ja är lagom klar tills vi ska bege oss till farmor och på middag, det rycktas om att vi ska äta räkor ikväll : ) Så då lär de bli att man tar ett och annat glas vin till.


Fast inte prcis de jag är sugen på,

är sugen på att skaka rumpa tillsammans med mina älsklingar ute på något kanon ställe. Fast de blir ju nästa helg och kanske på tisdag :) Får se om man finner någon sm vill med på tisdag ;D


Men ni får ha de underbart :) Vill ni mig något så får ni ringa eller smsa mig på mobilen för den går ja ingenstans utan, klarar mig inte utan min mobil :)

Pussssar <3 


Av Rebecca Nilsson - 23 februari 2008 14:35



Namn: Rebecca Nilsson
Piercingar: Öronen , tungan kanske bröstvårtan snart
Tatueringar: vill ha stjärnor över ankel
Längd: ca 182 cm
Skostorlek: 40-41
Hårfärg: Ljushuuve :)
Är du kär i någon: Nej inte va ja vet
Önskar du att du bodde någon annanstans: Absolut!
Tänker du på självmord: Verkligen inte.
Tycker andra att du är attraktiv: Självklart ;)
Dricker du: Mjölk och sprit
Använder du droger: Nej.

Vilket shampoo använder du: Naturelle smultron
Vilken parfym använder du? Det varierar på tillfället
Vad är du rädd för: Ingenting
Gillar du att tvätta: Ne det är det västa jag vet
Gillar du Berg-och-Dalbana: Skitkul ! älskar de

Senaste...
Film du hyrde: Vet inte. Vi somnade.
Låten du lyssnade på: Per Gessle - skulle vilja tänka en underbar tanke
Låten du hade på hjärnan: Vet inte
Låten du laddade ner: Sanna nielses låt till mamma
Personen som ringde dig: Niklas
Personen du ringde: Emmy
Tv program du tittade på: Fab 5, lite ut men alltid lika nördigt
Personen du tänker på: hm, vet ej?

För eller emot...
Långdistansförhållanden: För
Utnyttja någon: Emot
Teenage smoking: Haha. Emot
Sex före äktenskap: Absolut FÖR :D
Köra onykter: Så mycket emot man kan bli

Favorit...
Mat: Pasta
Låt: Chris Daughtry - Home
Dryck: aloholhaltiga dycker
Film: inte en aning

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: Jo tyävrr
Gråtit över en flicka: ja, nån vän
Ljugit för någon: Vit lögn
Varit i slagsmål: Ja edt har jag, tro de eller ej
Blivit arresterad: Nej såklart inte

Antal…
Gånger du varit kär: 3 gånger.
Gånger ditt hjärta brustit: Nån gång för mycket
Hjärtan brustit på grund av dej: Krossar hjärtan varje dag ;)
Personer från grundskolan du har kontakt med: Väldigt många :)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Födelsedagar
Ärr du har på kroppen: Ett bredvd näsan och ett i pannan

Ska bli skoj: Resa till österrike och turkiet
Sparar till: fickpengar till turkiet
Väntar på: Studenen och jobbet på malmö airport

Pålägg som gäller: Ost + tomat
Dagens dryck: Juice

Senaste...
Bok du läste: Vad är böcker ?
Personen du fick brev av: Luftfartsverket
Personen du fick sms av: Niklas
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår
Saken du köpte: Lepsyl

Vad har du gjort idag: Sovit, städat, ätit, pluggat
Var det kul: alltid
Brukar du svära mycket: För mycket :S
Hur tidigt stiger du upp: imorgon lär de bli tidigt
Gillar du att slåss: Nej, är för snäll

Vad ska du göra ikväll: Supa skallen av mig
Är du seriös: Alltid
Vad är du allergisk mot: pälsdjur
Var har du ont: I stortåa
Använder du hårspray: Dagligen
Kan du stå på händer: ja de kan jag
Favorit serie: Prison Break

Håkan Hellström eller The Ark: Lätt val, Håkan
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: lars Winnerbäck
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Det går till allt :)
Är du glad nu: Inte speciellt, skolan på måndag :(

Var du glad igår: Ja, mycket glad

Varför?: För  det var fredag, vilket betyder HELG
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja.
Stockholm är: underbart, min nya hemort
Göteborg är: underbrt :)
Kan du sjunga: Klart, men sen om de låter bra ve ja inte
Mer värt än guld: vännerna och familjen
Spaghetti eller makaroner: Pasta
Ett/flera land du helst vill besöka: Kuba , Usa, Mauritsius, Australien


Av Rebecca Nilsson - 23 februari 2008 13:54

Nej usch det är redan lördag, hemsk tanke :(

Det betyder ju att det är dags för skolan på måndag,

känns inte skoj för man måst upp tidigt och även samla orken till att plugga ordentligt.


I med det inte är mer än 3 eller 4 normala veckor kvar i skolan så har man en hel del att fixa till. Måste ju gå ut med bra betyg :)


Fy fan på tisdag är det 100 dagar kvar till studenten, kan de bli mycket bättre? :) Jo att ja kommer och bo själv i malmö i 6veckor ;D , praktiken på malmö airport, resan till österrike och turkiet :)


Dessa tankar och allt får en verklgien att sväva på moln, klänningen till studenten är fixad, så den hänger här hemma. Lägger upp en bild på den sen, skor är fixade så de håller jag på att gå in ordentigt nu så ja inte får skoskav, för de vill man ju inte ha :)



Ovido - Quiz & Flashcards