Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Rebecca Nilsson - 10 februari 2008 19:41

Egentligen skulle jag göra historia men orken till de finns inte riktigt nu ska ja ta och tala om för er. Men innan jag hoppar ner i sängen ska den vara gjord i alla fall.


Så sitter och snackar om the sims med Emmy, för vi båda har det på mobilerna, men hon har kommit lite längre än mig men de skiter ja i ;D

Bådas personer vill skiljas med sina män men de har inte riktig råd till det som sagt men de kommer skulle ja tro ^^


De är lugnt tro ni vad ni vill m hon och mig det tål vi så :)

Vi kan inte rå för att vi är lite barnsliga ibland och spelar det , tror säkert de finns en jädra massa till i världen som är lika gamla som spelar det. Men vad gör man inte i brist på något att göra? ;D






Av Rebecca Nilsson - 10 februari 2008 13:21

Fast nu har ja inte tid med datan mer utan ska ner och få lite mat i magen och sen bege mig till basketträningen ;D


Sen kommer mormor och morfar ikväll så vi ska äta mat tsm :)

Och sen måste jag plugga men orken :/

Den måste verkligen ha flygit iväg någostans där man inte kan finna den.


Men ni får ha de underbart :)

Smisk på rumpan

Av Rebecca Nilsson - 10 februari 2008 13:16

Då har man precis kommit hem,

kändes faktiskt grymt bra på sturup.

Gick igenom massa om man får jobbet i sommar.


Då får man en 75% tjänst och 95kr i utgångslön.

Vilket är kanon tycker jag.

Fast arbetstiderna är lite jobbigare.

Börjar tidigast 4.15 och sen slutar man senast kl 23.


Fast man ska inte klaga, det är inte alla som hittar sånna jobb :)

Kan ju alltid hoppas på att jobbet fortsätter, fast allt är ju upp till mig då.


Arbetsdagarna är allt från 4 till 12 timmar ;D


---


De blev lite fel här åvan men de förstod ni säkert.

Det jag menar är att ja kommer tjäna 95/kr i timmer i ingånslön ;D

Av Rebecca Nilsson - 10 februari 2008 09:39

Nej jag får väl ta och röra mig från datan nu,

Innan man är fast här och klockan tickar på fortare än fortast ;D


Måste ju ta och bädda sängen, borsta tänderna och packa min väska och allt det ska göras på mindre än 30 min ^^ Men de ska ja hinna om jag lämnar datan nu ;)  


Så denna dagen kan man säga de är full rulle med Olle. Eller egentligen är de full rulle utan Olle.


Först sturup, sen handla med mammi, sen köra till träningen och sen blir det hem och plugga och efter det blir de någon kopp kaffe och titta på en bra film på tv :)


Men ni får ha en fortsatt trevlig dag älskon :)

Smisk på rumpan

Av Rebecca Nilsson - 10 februari 2008 09:29

Har precis gjort mig klar för att snart köra till sturup på intruduktion :)

Ska bli riktigt skoj faktiskt :)


Fast innan jag åker så måste jag packa min träningsväska til basketen ;D

Så den är klar när man kommer hem, för man vet ju inte hur lång tid det tar på sturup som sagt ;)


Men ja lovar att jag ska berätta för er hur det gick och allt så ikväll :)

Av Rebecca Nilsson - 10 februari 2008 09:29

Har precis gjort mig klar för att snart köra till sturup på intruduktion :)

Ska bli riktigt skoj faktiskt :)


Fast innan jag åker så måste jag packa min träningsväska til basketen ;D

Så den är klar när man kommer hem, för man vet ju inte hur lång tid det tar på sturup som sagt ;)


Men ja lovar att jag ska berätta för er hur det gick och allt så ikväll :)

Ovido - Quiz & Flashcards