Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Rebecca Nilsson - 4 februari 2008 21:42

Får damp på alla prov och allt sånt som är i skolan nu.

inlämninsarbete i historia, samhälle och prov på islam imorgon.


Sen på onsdag är de prov i rättskunskap, och inlämning av arbetsmiljö och säkerhetsarbetet :/


Skönt skolan snart är över vill jag tala om för er.


Haha, jag skulle beställa en bikini till emmy och en till mig själv inne på asos, men tror ni att jag förstod ett skit över hur man gjorde? ^^ Någon som är villig och kan förklara för mig ? Eller är de bara ja som är allmänt korkad eller inte kan läsa? haha :)


Usch vad trött jag vart nu då,

det är bud på att hoppa i sängen och mysa.

För det är upp tidigt imorgon som gäller :(

Dock är ja inte så värst sugen på det, men man måste ju de ^^




Av Rebecca Nilsson - 4 februari 2008 19:28

Nu är ja klart med samhälle arbetet,

Sitter och lägger in massa bilder på www.rebeccanilsson.pixbox.se

Funderar på om ja ska sätta mig och plugga islam.

Har prov på det imorgon, eller om jag ska träna först ^^


Vilka allvarliga problem jag har ;D


Av Rebecca Nilsson - 4 februari 2008 17:50

Sitter och sammanställer vårt arbete i samhällen om Socialdemokraterna.

Kanske inte de roligaste man kan göra.

Men det måste, är de inte inne imorgon är det ig på arbetet och det vill jag verkligen inte ha ska ja tala om för er :)


IG är verkligen inget för mig, har bara haft ett i hela mitt liv och de ångrar ja fett mycket.


Men det var i 9.an i biologin, ja och läraren kom inte överrens, hon idiotförklara mig och då gjorde ja samma sak tillbaka och drämde igen dörren mitt framför näsan på henne. Lite saker man ångrar, men ja vafan.


Så nu tänker ja inte skriva mer här, utan ägna all tid åt arbetet, så de blir så bra som möjligt. För de andra i min grupp engagerar sig inte, utan man får gå med piskan efter dem för att de ska bli klara med något i tid. Dock har ja inte fått Adelinas del så den får ja klara mig utan och skita i att skiva in hennes namn på arbetet. För har hon inte varit med och gjort något ska hon inte glida in där och få betyg i de andra har gjort.


Sånt är ja så äcklig less på nu, detta är en ny rebecca när det gäller skolan. HAr ju bara 5-6 veckor kvar i skolan så måste ge och visa allt ja kan :)


Av Rebecca Nilsson - 4 februari 2008 17:23

Känner mig duktig idag faktiskt :)

Har precis kommit hem nu, har varit inne och solat ^^


Behöver bli lite brun, de är ju inte allt för många veckor kvar man kan passa på att sola ^^


+ att jag kollade på mitt konto att jag hade redan sparat 500kr till att festa eller vad som nere i turkiet :) Det var mer än ja trodde faktiskt, dock kommer de ett antal månader till och dessa månader som kommer får man mer i lön så de är lugnt ^^ Har planerat att ja ska ha 4000kr med mig ner, bättre att ha för mycket än för lite ;)



 


Av Rebecca Nilsson - 4 februari 2008 17:23

Känner mig duktig idag faktiskt :)

Har precis kommit hem nu, har varit inne och solat ^^


Behöver bli lite brun, de är ju inte allt för många veckor kvar man kan passa på att sola ^^


+ att jag kollade på mitt konto att jag hade redan sparat 500kr till att festa eller vad som nere i turkiet :) Det var mer än ja trodde faktiskt, dock kommer de ett antal månader till och dessa månader som kommer får man mer i lön så de är lugnt ^^ Har planerat att ja ska ha 4000kr med mig ner, bättre att ha för mycket än för lite ;)



 


Av Rebecca Nilsson - 4 februari 2008 12:12

Sitter i skolan nu, har håla som vanligt.

Fast snart har jag turism:(


Gah, jag är redan trött på skolan, vill ha helg igen ;D


Det ända som snurrar runder i mitt huvud nu är turkiet resan med emmy, åka till österrike med familje och sen road trip med damerna och sen även praktiken.


Under praktiken kommer man ju bo helt själv i 6 veckor i malmö ;D

Ni får gärna komma och hälsa på mig :)'

Lite hemskt att bo själv , hatar mörker och ensamhet ^^ 

Kommer ha lägenheten uppt'änd typ alltid , sen ha det låst :)



Av Rebecca Nilsson - 4 februari 2008 08:34

Sitter på bussen till skolan nu. Tur det inte är en hård dag. Men jag och johanna behöver göra klart vårt arbete i historian. För vi ska redovisa det imorgon :( Efter skolan tänkte jag cykla till nathalie och hämta min locktång, sen sola och efter det blir de hem och öva till redovisnigen och plugga till provet på islam :( har verkligen ingen ork till det. Vill även ut och gå en runda, någon som vill följa med mig ut och gå? :) Nej nu ska jag vila lite på bussen ^^ dock blir jag tröttare men va fan ^^

Av Rebecca Nilsson - 4 februari 2008 07:16

Fy fan vad jag är trött idag. Ville verkligen inte gå upp ur sängen. Nu står jag i badrummet och håller på att göra mig gjordning. Dags för en ny vecka. Hatar denna veckan. Har skitmycket läxor och träning :( aja. Ska inte klaga

Ovido - Quiz & Flashcards