Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Rebecca Nilsson - 16 februari 2008 23:23

Åh har lyckats åka på en förkylning.

Det är så typiskt mig att få det nu när man har lov

och det är träning imorgon som man inte får vara med på.


Fast de är iofs bättre och vara hemma och kurera sig så man blir av med förkylningen istället för att vara ute och fara runder överallt.


Av Rebecca Nilsson - 16 februari 2008 22:38

Ja nu är det lördagkväll, och jag är sugen på att dra ut någonstans och verkligen dansa av mig. För de var så äckligt länge sen jag gjorde det. Men min ekonomi håller inte riktigt nu.


Skönt att lönen kommer nästa vecka då den 25.e

fast mindre bra är det att mamma ska ha 1800kr :( Men jag får skylla mig själv. nästan 1000kr är bara för mobilen. Måste verkligen ta mig i kragen och minska min mobil räkning. För den kan inte vara så hög för de tål och klarar inte min ekonomi :(


Sen ska ja lägga undan 1000kr minst till fickpengar till resan till turkiet med min älskade Emmy :) Jag längtar nått så jävulskt.


Sen resten är och använda sparsamt till nödvändiga saker och inte till massa annan skit :) För jag kan vara duktig och använda de till massa annat som inte är vettigt.


Om ja ska säga vad mina pengar går till är det:

Sprit och utgångar

kläder man kan ha på sig när man ska ut för man kan inte ha samma 2 ggr

sen fika i skolan 


Och de anser ja inte som nödvändiga saker, tänk så mycket pengar jag hade haft om ja sparat det istället. Ifjor brände jag 45 000 kr från lönen på något ja inte vet vad. Har ingen aning var de pengarna tog vägen :S Egentligen borde man skriva upp allt man handlar för att kolla sig själv. Iofs lär man aldrig göra det men ändå :)



Av Rebecca Nilsson - 16 februari 2008 12:58

Då har man precis kommit hem,

har varit ute med mamma och farmor i byn.


Handlade lite saker till ikväll och så,

vet inte vad som händer ikväll mer än se melodifestivalen och även göta kanal 2 - kanalkampen.


Det är ingen som är sugen på att ses? :)  


Själv är ja sugen på att dra ut och gå en runda i det riktig underbara vädret :) Får se, men de lutar åt de.

Solen skiner, inte ett moln på himmlen, fast sen är det kallt ute. Men de är bara att ta på sig ordentligt med kläder och ipoden med sig, sen går det fort att vara ute och gå :)


Ha de underbart :)

Av Rebecca Nilsson - 16 februari 2008 09:05

Kan inte tro på det själv faktiskt.


När jag bar in min laptop på rummet och satte i sladden så funkade den, vilket skratt och glada miner det blev på mig. Känns som ja gjorde något fel igår när jag skulle starta den eller så i med jag vart så ledsen och uppspelt.


Men nu funkar den i alla fall igen vilket känns sjukt jävla underbart. Kan nog fan inte förklara min glädje när datan startades :)


Fast nu har jag inte tid att skriva mer här för nu ska jag städa mitt rum så det blir snyggt och fint, kommer nog lägga upp före och efter bilder ^^

Så man ser den lilla förändringen ;D


Som det ser ut nu ska jag även dra och träna foboll idag kl 13 :) Fast ska bara testa på hur det känns och så, i med jag slutade pågrunda av min fot innan så.


Men nu har ja inte tid att sitta här och skriva mer om ja ska hinna städa klart, få i mig något att äta, packa väskan, fixa till mig och sen bege mig upp så Sandra kan hämta mig :)

Ovido - Quiz & Flashcards