Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Rebecca Nilsson - 15 februari 2008 18:13

Ringde och prata med mamma precis om min laptop.

Hon sa faktiskt inte så mycket, dock tog hon de väldigt bra och det känns skönt :)


Då lär man lämna iväg den nu, tur man inte har den så länge till :)

Utan det kommer hem en ny data till mig.


Känner mig som världens lyckligaste ,

en sak är säker och det är att ja aldrig mer ska ha en laptop

för de suger så sjukt äckligt mycket.

Fitte datorer.


Ni som läser detta tror säkert att jag är en bortskämd snorunge som får allt jag vill, fast riktigt så är det inte. Dock får ja väldigt mtycket det kan ja erkänna. Men en hel del betalar jag själv.


Fast att ja är deras ända barn säger ju sin sak. Men ändå

Av Rebecca Nilsson - 15 februari 2008 18:05

Du log mot mig

En sista gång

Du var så lugn

Som om du redan gett dig av

Du såg på mig

Att jag var rädd

Hur kan man nånsin' va' beredd?


Jag fick låna en ängel

Som spred sitt ljus i mitt liv I varje andetag

Du togs bort från mig

Alldeles för tidigt


Jag fick låna en ängel 

För en stund

Du gav mig allt

Ett hjärta kan

Du lever kvar i mig

Så länge livet ger mig tid

Du sa till mig 'Var inte rädd' Men säg mig hur kan man nånsin' va' beredd?


Jag fick låna en ängel

Som spred sitt ljus i mitt liv I varje andetag

 Du togs bort från mig

 Alldeles för tidigt

Jag fick låna en ängel

För en stund


Min ängel..


(Jag fick låna en ängel)

 Du spred ditt ljus (i mitt liv)

I varje andetag

Du togs bort från mig

Alldeles för tidigt

Jag fick låna en ängel

Jag fick låna en ängel

För en stund

Av Rebecca Nilsson - 15 februari 2008 17:09

Som sagt kommer jag ta ett uppehåll från min blogg nu.

på grund av att min laptop har slutat fungera och måste lämnas iväg.

Vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan datan.


Tur att jag har mobilen annars hade jag gått under helt kan ja tala om för er.


Aja, under denna tiden har jag ju mer tid att ta tag i mitt eget liv för det suger fett mycket kan ja ta och tala om.


Fast jag kommer skriva så ofta jag får tillgång till en data eller något sånt : )


Ha de underbart.

kommer sakna mina hjärtan dock <3

Ovido - Quiz & Flashcards