Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Rebecca Nilsson - 28 februari 2008 20:37

Nu är det helg,

fan va underbart :)


Fast dock har ja en jävla massa läxor som ska göra,

inlämningsarbete, prov, redovisningar och en guidening för 7åringar i stan ^^

Så min helg kommer att bestå av utgång, shopping, festande och pluggande sen även träning på söndag ;)


Men min helg kommer bli underbar ändå,

det har jah en härlig känsla av.

Av Rebecca Nilsson - 28 februari 2008 08:20

Haha omg säger jag bara.

Min klass är nog bäst när det gäller prov.

Kan inget annat än att skratta + att alla andra även skrattar.


Nu sitter man och ska skriva ett brev till "sara" om vad man tycker om förhållande och giftemål. Om man är gift ska man bo tillsammans osv. Och jag har ingen aning om vad jag tycker faktiskt.Det var ju lika så med sex innan äktenskap ansågs som förbjudet föritiden och nu har väll nästan varje svensk det.


Nej nu får jag ta mig i kragen och skriva det så man blir klar med det och kan lämna in det till jonas nästa vecka :)


Ha en fortsatt trevlig torsdag :)

Pusssar

Ovido - Quiz & Flashcards