Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Rebecca Nilsson - 13 februari 2008 16:11

Nu slutar min lilla sötnos snart :)

Hon ska bara göra klart nutidsfrågorna.

Sen är det dags för ett dopp i poolen på fritidsbadet.


Skönt att få komma igång med simmningen igen ska ja ta och tala om för er :)


Usch satt och blev sugen på kladdkaka nu, men det är inte bra för kroppen som sagt. Inte när man försöker gå ner i vikt som ja då håller på med.


Ha de underbart <3

Pussar

Av Rebecca Nilsson - 13 februari 2008 15:09

Vi 3.or på handel/administration på österportgymnasiet i ystad är lite galna och tramsiga ibland.


Idag har vi fjantat oss och nu när jag slutade min lektion dför dagen så satte jag mig och skulle vänta på Emmy. Och hennes klass är fan värre ^^


Men sen att hon sprang och tog mig på pattarna för de höll på att trilla ur min tröja ^^ fast jag jagade henne och gjorde balla balla på henne ;D Sen gick det om om igen ;D


Fast priset för dagen tar nog jessica idag inne på samhällen, vi pratade om massage och det var hon sugen på. Av en liten kines som skulle gå henne på ryggen. Sen frågade sara om hon inte ville ha vaginalmassage, då kläcker jessica ur sig en sån kommentar. Inte så fina ord, knappt man vågar skriva dem här.


Vadå fittmassage, eller nej vänta de hade varit fint ^^ Jag och sara kunde dock inte hålla oss från garv när hon sa det :) Man måste ha lite skoj i skolan annars går man ju under.



Av Rebecca Nilsson - 13 februari 2008 12:13

sitter i skolan nu , snart dags för ännu en lektion.

Fast som sagt är det den sista för denna dagen :)


Sen idag blir det simning, sen får ja se vad som händer.

Antar det blir mysande hemma till en bra film och lite popcorn.


Någon som vet vad ja kan hitta på med ikväll? =/

För jag är ensam hemma till kl 23 ikväll :(

Och själv har ja ingen aning om vad jag ska hitta på med ikväll, men ja lär väl komma på något med tiden. Simningen är i alla fall ett tidsfördriv ikväll.


För jag är ju liksom inte hemma från kl 19 ikväll så ^^

Sen lär de väl bli att man får ställa sig och laga middag, fast de värsta är att jag inte vet vad jag är sugen på som sagt.


Usch vad detta blev kompilicerat för min lilla hjärna haha :)

Äsch men det löser sig, för de brukar det alltid göra.


Man får väl ta och planera lektionen till imorgon i turismen ,

för de andra har ju inte lagt ner en tanke på det + att isabell är sjuk och Chris är ledig imorgon.


Men vi tre andra 3.or ska nog se till att ordna något bra ^^

För annars lär lilla lisa bli arg på oss och de vore ju inte så jädra bra som sagt. För då tänker jag rymma från den lektionen och inte vara där mer.

Av Rebecca Nilsson - 13 februari 2008 06:56

usch sitter här vid datan och nördar mig,

mendans jag vänar på att tiden ska rulla på så man kan bege sig till bussen.


Har för mig att de kommer bli en lång dag i skolan idag,

Själv slutar ja egentigen 14.20, men jag ska vänta på Emmy för hon och jag ska och simma efter skolan. Fast de värsta är att hon slutar inte från 16.20, så ja tänke bege mig och sola medans medans hon sitter och nördar sig i skola ^^


Fast de gillar hon dock inte, så hon ska gå och sola på sin håla ^^

haha : )


Men nuska ja ta och bege mig neråt och fixa de sista innan jag beger mi till skolan. Ha de underbart mina älsklinga <3

Kisses and goodbye

Ovido - Quiz & Flashcards