Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Rebecca Nilsson - 11 februari 2008 19:40

Orkar seriöst inte detta mer :(


Vet verkligen inte vad det är med mig,

jag mår dåligt, har ingen ork till något och sen känns allt skit.


Igårkväll innan jag skulle gå och lägga började tårarna bara rinna ner från min kind. Egentligen har ja ingen aning om varför =/


Massa tankar och funderingar bara snurrar runder i huvudet. Har en del frågor jag vill ha svar på med, fast tror aldrig att jag kommer få det heller. Just nu känns de bara skit rent ut sagt, är beredd att ge upp allt och bara försvinna långt här ifrån. Vem vet de kanske får en att må bättre.


Av Rebecca Nilsson - 11 februari 2008 14:24

Gick hem från skolan idag, mådde inte alls bra :(

Iofs gör jag inte de nu heller men ja vafan.


Måste plugga som fan,

har en massa saker till skolan imorgon som ska vara klart.

Men sånt är livet.

Av Rebecca Nilsson - 11 februari 2008 07:53

Nu sitter jag här vid datan,

har precis skickat ett arbete till min skol mejl.


Får väl gå och ta på mig ett par byxor och sen bege mig till skolan.

Skönt man har 3 lektioner idag bara :)

Fast hålan på 4 timmar hade jag gärna klarat mig utan vill ja tala om för er.

Men man ska inte klaga, det har min mamma lär mig :)


Sen när jag kommer hem idag tänkte jag ut och gå en liten runda och sen plugga. Skönt skolan snart är över så man slipper plugga :)


Får ju se sen om ja orkar sätta mig och plugga vidare, men det får man ta då. För nu är ja skoltrött.


Av Rebecca Nilsson - 11 februari 2008 07:12

Då har man precis läst tidningen och ätit frukost. Så får ta och göra mig gjordning nu. För sticker hemifrån om ca 50 min, men de är goa mått än så länge ;) Skönt att måndagar inte är så hårda i skolan. För de är en skön start på veckan då som sagt :) Ska ni göra idag då? ;D Smisk på rumpan

Ovido - Quiz & Flashcards