Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Rebecca Nilsson - 3 februari 2008 21:25

Skulle titta på en film, men vad tror ni händer?

hm jo jag somnar så gott i soffan.


Så nu tänker ja gå ner, borsta tänderna, smörja in mig med lite brun utan sol och sen ta på nattlinnet och burra ner mig ordentligt under täcket.


Har en hård vecka i skolan som väntar.

Massa pluggande, tränande och festande.

Så ska egentligen inte klaga men ädnå ;D


Sov gott älsklingarna :)

Smisk på rumpan, vet att ni gillar det <3

Av Rebecca Nilsson - 3 februari 2008 19:55

Jag blir snart galen på den jävla tågrälsen som jag har i käften.

Den skaver så in i helsike.

Ska dit imorgon så de får kolla, för de är verkligen något som inte stämmer.


Gah och fixar de inte den så tar ja fan av den.

Dock behöver ja ha den för käkoperationen i oktober eller november.


Börjar bli orolig över operationen nu.

De ska knäcka både den övre och undre käken och flytta de.

Så mina käkar kommer vara igen sydda i 1 månad,

så då får ja bara leva på flytande föda efter det så ska ja äta pure mat. Tänk då är man 19år och äter barnmat xD Sen blir det lätt tuggad mat och sen får ja äta vanlig igen. lär tappa ett och annat kilo de månaderna.


när operationen är gjort så är ja ner sövd i några dagar efter, men det förstår jag. De lär bli synd om mina föräldrar, som kommer få åka som dårar varje dag för att hälsa på en och för att hålla koll på en så allt verkligen går som det ska.


Men ja ska inte tänka på det, för ja vet att doktorerna är duktiga och kan allt de där. Så nej nu får ja ta och glömma de tankarna :)




Av Rebecca Nilsson - 3 februari 2008 19:31

Är helt slut som människa.

Träningen tog hårt, speciellt på min fot.

Tror det är dags för att gå till docktorn igen, så de får ta sig en riktig koll.

Förmodligen blir det operation igen =/


Jävla fotjävel. Varför vart ja tvungen att bryta den för typ 4 år sen :/

Av Rebecca Nilsson - 3 februari 2008 13:24

Usch vad trött jag blev nu,

funderar på om man ska vila en stund i soffan innan man drar till träningen.

Men de är nog inte värt de för då blir man ännu mer slö.


Så får lägga mig och titta på en bra film eller något sånt :)

Någon som har tips över vad man kan hitta på med i 1 timme? ^^


Aja, får väl ta och dyka i mina läxböcker.

Dock är de inte det roligaste, men de måste göras det med =/


Nej fy mig, ja ska inte klaga så mycket som jag gör!

haha :)


-2kg :)

Av Rebecca Nilsson - 3 februari 2008 12:57

Fy fan vad mätt jag blev.

Åt dock inte så mycket, vilket är värre.


Magen har i alla fall fått mat och de är ett framsteg :)

Får se hur länge den håller sig på det nu.


Tar med mig frukt till träningen så får den i sig lite till i alla fall :)



Av Rebecca Nilsson - 3 februari 2008 11:25

Känner av hungern nu,

därför borde jag gå ner och ta mig något att äta :)


Fast vad det blir vet ja inte,

måste äta något så ja inte svimmar av på träningen som ja höll på att göra förra veckan. kroppen hade för lite näring + för hård träning.


Därför ska ja äta massa + ha med mig frukt :)


Så nu ska ja springa ner och ge min mage lite mat så den slutar gnälla och skrika på mg :) haha


Smisk på rumpan

Av Rebecca Nilsson - 3 februari 2008 11:06


Jag blir så lycklig varje gång ja ser solensstrålar nuförtiden :)

Man blir mycket gladare och piggare på något sätt ^^



Av Rebecca Nilsson - 3 februari 2008 10:32

Detta skrev han i ett brev :


Kära vänner i Malmö FF och MFF:s hejarklack.

Idag är det en bitterljuv dag för mig.

Ljuv för att jag under de närmaste två och ett halvt åren kommer att spela för FC Köpenhamn.
Bitter för att jag idag lämnar detta underbara Malmö FF. Ni kan förmodligen inte ana hur mycket jag tycker om Malmö FF.

I början var Malmö FF bara ytterligare en klubb i min karriär, där jag skulle spela fotboll för ett bra kontrakt.
Men sakta men säkert, började jag att tycka om KLUBBEN (med stora bokstäver) därför att jag fann ett mycket gott kamratskap och trivdes utmärkt med ledningen, personalen och de underbara fansen. Det kändes bra att göra mål, att komma med i tidningar, att vinna matcher precis som i mitt kära hemland Brasilien. Jag kände också samma värme från spelkamraterna när vi förlorade en match.

Nu har den tiden kommit då jag måste ta farväl från dessa underbara människor som har varit en del av min vardag och mitt liv under många månader. Det är därför jag kallar denna dag för den bittra dagen. Jag kommer alltid att ha er alla nära mitt hjärta. Jag kommer att glädja mig för varje gång ni vinner en match (utom när ni vinner mot mig så klart) och när den dagen kommit då jag har slutat spela fotboll och ser er spela på TV så kommer jag att känna att jag är med. Att jag är Junior i Malmö FF igen!

Stort tack för den underbara tiden tillsammans med er!
LYCKA TILL I FRAMTIDEN

Varma hälsningar från
Junior

Ovido - Quiz & Flashcards