Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Rebecca Nilsson - 2 februari 2008 17:52

Han som kan få dig & gråta med sina vackra ord.
Han som kan få dig glad när du är nere.
Han som vill visa upp dig för hela världen.
Han som kan skriva allt om dig på msn och inte byr sig om hur många tjejer han förlorar.


Han som alltid kan ställa upp för dig.
Han som vet när du är ledsen och när du är glad.
Han som betyder mest i dina ögon.
Han som kan vända sig till vem som helst & säga: Detta är min flickvän.
Han som kan hålla din hand framför sina vänner och säga: Det var hon jag pratade om.




Av Rebecca Nilsson - 2 februari 2008 17:28

Har precis duschat och så :)

Det vart riktigt underbart vill jag tala om :)


Nu är jag fräsch och snygg igen ;D


Inte för att var så men jag är sjukt sugen på att dra ut ikväll och festa loss riktigt ordentligt och skaka rumpa som aldrig förr. Det kanske blir det nästa helg istället får ju se vad den bjuder på nu i med det är ändrade planer den helgen ;)


Tänkte lägg in bilderna från igår på datan så de lär väl komma in på www.rebeccanilsson.pixbox.se eller www.rebeccanilsson.bilddagboken.se ^^ Så ni får inte glömma och gå in och titta där ;)


Ha en underbarkväll älsklingar <3

Av Rebecca Nilsson - 2 februari 2008 16:40


Omg, vilken kramp jag har i magen xD

Hahaha så sjuka killar :)

Om ni nu tittar på det får ni inte glömma och kommentera :)




Av Rebecca Nilsson - 2 februari 2008 16:34

Gammal men ändå lika bra :)

Av Rebecca Nilsson - 2 februari 2008 16:06

Nej nu har ja inte tid för denna dumburk mer.


Duschen och de är mycket mer lockande ska ja få tala om :)

Känner mig så sjukt ofräsch.


Blir även smörja in mig med lite brun utan sol +

lite sittups och armhävningar.

Måste ju komma i trim för allt som väntar :)


Kommer kanske lägga in lite bilder från gårdagen med om de finns några bra. Men ja tror inte det faktiskt :) Men man kan ju alltid titta lite ^^


Vet där är några bra bilder på mig själv och några på damerna som hade festen + nathalie ;D


Men ha de underbart älsklingar :)

Pusssar <3



I miss you :( 

Av Rebecca Nilsson - 2 februari 2008 15:40

Jag och Nathalie la oss inte från kl 5 imorse,

sen väckte hennes mamma oss när hon skulle på simtävling med Nicole.

Men vi somnade om lika gott igen och sov till kl 12 tror jag.


Dock vacknar ja torr som en öken i munnen,

Huvudet dunkade som satan och ett fett sug på en hamburgare hade jag ^^

Tyck vad ni vill men sån är jag :)


Sen när ja väl kom hem så har jag städat mitt rum för de liknade ett krig.

Massa skolböcker, kläder överallt typ.

Men nu är allt borta och tacka gud för det.


Funderar på att dra in och ta mig en kall dusch så man piggnar till.

+ att vi får gäster kl 18, fast dock är ja sugen på utgång.

Men tar de lugnt ikväll faktiskt :)


Min älskade syster Emma kommer ikväll,

har ju inte träffat henne på ca 1 månad, vilket är extremt länge för

att vara hon och jag. Så ikväll blir det mys med henne, hyra film, ut och gå en runda. Samt snacka massa skit :)



Av Rebecca Nilsson - 2 februari 2008 15:35

Nu är det redan lördag.

USch vad tiden går. Hoppas denna dag/kväll varar länge :)


Gårdagen var väl helt ok, dock började den inte alls bra.

Men festen blev bättre sen,


Jag måste nog ta och ändra på mitt sätt, ochhur jag ser ut ^^

Fick höra att folk inte våga prata med mig för jag såg så bitchig ut.

Carola som även går handel fast 1.an då sa till och med att jag var det i skolan. Usch vad hemskt att folk tycker så om en ^^


Men ja kan tyvärr itne rå för hur jag ser ut.

Öppna munnen och hälsa på mig så lär ni se eller märka vem ja är :)



Ovido - Quiz & Flashcards