Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Rebecca Nilsson - 22 februari 2008 21:31

Kom på en sak nu,

Igår på jobbet ringde någon från The studio i malmö som ligger ute vid torning torso mig och frågade om ja ville ställa upp för gratis smikning och fotografering.


Sen för er som inte vet är The studio ett av sveriges största make over företag ;D


För hon hade fått mitt nummer från johanna, som då är en barndomskompis till mig sen typ 16år tillbaka , så de är en del år :)


Ingen som är sugen på att följa med mig,

för att jag fick ta med mig några vänner dit :)


Sen om man vill ha med sig bilderna de tar på en med sig hem får man dock betala dem men som sagt de kostar en hel del. Fast det kanske det är värt :) Får se hur mycket som kommer in på kontot på måndag ;)



Av Rebecca Nilsson - 22 februari 2008 21:26

Nej nu är ja less på detta.

+ att jag börjar bli riktigt trött.


Men när jag kommer hem tänkter ja klä av mig , smörja in mig med brun utan sol, hoppa ner i nattlinnet och sen sätta mig i soffan och mysa med katten till en film eller nått :)


Sen blir det väl att man kommer in på datan igen, i med det är helg får man passa på att vara uppe länge :) för det får man ju inte för mamma mitt i veckan. Så nu är det dags att ta igen det man missar på dagarna ;D


Imorgon bitti blir det även en joggingtur,

någon som vill med mig? :)

Annars får ja bara ta med mig min ipod och lite musik med fart i sen jävlar kommer ja springa och sjunga på samma gång :)





Av Rebecca Nilsson - 22 februari 2008 20:25

Äntligen fredag, vilket betyder att det inte är jobb fråns nästa fredag. Men skolan är tillbaka med läxor och plugg på måndag.

Den tanken suger.


Skönt att det är helg i alla fall,

sitter hos mormor och morfar nu med min familj.

Var ju evigheter sen vi var och hälsade på dem, vi brukar mer åka/gå till de när de är och håller på i sin sommarstuga som de nyligen köpt.


Mormor och mamma sitter och tittar på let´s dance,

morfar och pappa sitter i köket och snackar skit och dricker grogg.

Medans jag sitter vid deras data och nördar mig :)


Tycker de är bra att mormor och morfar har bredband, så man har något att hitta på när man är här och hälsar på . för tvn kan ja inte sitta vid för då sover jag som en stock efter ca 20 min. Jag är verkligen sämst på att vara vaken och titta på film samtidigt.


Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Pussar


Ovido - Quiz & Flashcards