Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Rebecca Nilsson - 18 februari 2008 17:35


Säljer nu min förra mobil, är ni intresserade så hör av er :)

Av Rebecca Nilsson - 18 februari 2008 17:18

Vilket sjuktunderbart väder det har varit idag :)

Lite synd att man jobbar, men de är härliga pengar som sagt.

+ att ja behöver vart ända öre jag tjänar till österrike och turkiet :)


Sen måste ja ju handla massa nya kläder till våren/sommaren måste även ha nya skor. Men de får mamma betala, hon och ja ska ju in till stan den 1 mars och shoppa :) Älskar när mamma kommer med sånna besked, man kan liksom inte bli så mycket gladare.


Inhandandlings lista:

Skor

Kläder

Smink

Lite saker till min lilla bil

En ny datar


Tror de är lite till som behövs inhandls, men inte vad jag kommer på nu :)

Älskar verkligen min mamma :) vi beställde kläder nu från h&m, men ja behöver inte betala mer än mina jeans för hon tycke jag är så duktig och brukar handla allt mitt eget annars.


Vet inte vad jag hade gjort utan min familj, släkt och vänner. Jag älskar er alla det hoppas jag att ni vet. Det är tack vare er att jag är den personen jag är idag. Ni är mitt allt <3






Av Rebecca Nilsson - 18 februari 2008 09:38

Har precis haft frukost, och det smaka verkligen inte med mat. Usch varför tappar man matlusten när man är sjuk :( aja, om man skulle fortsätta jobba nu så tiden går fort så man kan få slut på denna dagen ;D dock slutar jag inte från kvart i fyra men ändå. Tiden går ju fort om man är igång hela tiden. Fast nu ska jag ragga upp en panodil ;D ha de underbart sötnosar, Pussar

Av Rebecca Nilsson - 18 februari 2008 06:41

Är nu på jobbet :( snart dags att börja arbeta :( känner inte för det, sängen är mer lockande ;D ha de underbart :) Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards