Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Rebecca Nilsson - 14 februari 2008 17:11

Imorgon ska man då ut och fira Anna i med hon har fyllt år och så :)

Så de blir taco bufé , sen blir det party party al night long.


Känns skönt att få dra ut och festa igen för det var ett ganska bra tag sen jag var ute , sen blir de nog utgång nästa helg och även nästa helg igen.

Om 2 veckor är det ju 100 dagar kvar till studenten :)


Sen nu för någon min sen kom pappa med ett glädjande besked och det är att vi har fått kanal 5 med och då kan ja äntligen se OTH igen :)


Men nu ska jag gå och äta :)

Ha de underbart älklingar, glad alla hjärtans dag <3

Pussar


Av Rebecca Nilsson - 14 februari 2008 16:13

Nu har ja nästan precis kommit hem, eller ja för 30 min sen. Men ändå det är ett tag.


Funderar på att gå och göra middag nu,

blir kycklingfilé och potatisklyftor i ugnen och sen en go sås till det + en god och smarrig sallad :)


Aw min söta pappa ringde precis till mig och sa att jag skulle börja med middagen + att han hade handlat en valentin bakelse till mig :)

Visst är han söt? :)


Men får dra mig in till köket nu om jag ska hinna bli klar med maten på ca 45 min om ens det ^^


Ha de underbart så länge älsklingar <3

Smisk på rumpan

Av Rebecca Nilsson - 14 februari 2008 12:08

Sitter i skolan nu och och segar tillsammans med hannah och johanna.

Skönt att det är sista lektionen som snart börjar ^^


Sen blir det hem och laga mat och städa.

Dock vad jag ska göra ikväll vet jag inte , någon som har en fin idé?


Gah, orkar inte nu.

Jag vill bara hem för orkar inte med skolan.



Av Rebecca Nilsson - 14 februari 2008 08:54

Nu är jag hungrig, funderar på om man ska gå ner och handla en bulle till frukost. För jag han inte äta frukost imorse innan jag stack till skolan.


Jag vart helt seg imorse så det skyller jag på.

satt och läste tidningen i 30 min och drack en kopp kaffe till.

sen duschade jag och fixade till mig och det tog sin lilla tid.


men jag han i alla fall till skolan vilket var tur :)

Nu ska jag gå i alla fall för vi slutar ^^


Ha de underbart älsklingar :)

Smisk <3

Av Rebecca Nilsson - 14 februari 2008 08:50

Sitter i skolan nu,

känns ganska så bra att detta är sista dagen innan lovet :)

Och ännu bättre är det att vi inte har en hård dag i skolan.


Sitter och har svenska, skönt snart slutar den.

Sen är det uf/projektet i 3 timmar och sen turism.

det bästa är att projektet/uf inte är så jobbigt ^^


Ikväll händer inte så mycket mer än att jag ska laga mat.

Ska komma på något att göra med kycklingfilén.

Men de lär väl trilla ner under dagen, för nu har ja ingen aning.

Antingen blir det kycklinggryta eller kyckling, currysås och ris ^^


Tur jag är en kung i köket :)



Ovido - Quiz & Flashcards