Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Rebecca Nilsson - 24 februari 2008 18:35

Har precis kommit från duschen,

det var super skönt efter en hård träning :)


Har även fått i mig lite mat, det var super gott. har liksom bara fått i miglite yoggi och musli imorse + middagen nu när jag kom hem. Jag vet de är kasst när man tränar.


Så nu tänker jag ta på mig min mjukis och sen sätta mig i soffan och se på tv , dock lär de även bli träning av magen innan sängen + läxpluggande :(


De är ju åter till skolan imogon och pluggadnet.

Usch vad tråkigt, men denna veckan är inte så lång. Bara 3 dagar som tur är :) Härlig start på veckan efter lovet ^^



Av Rebecca Nilsson - 24 februari 2008 12:58

Nu är det söndag,

vilket betyder att det är sista dagen på lovet.


Har precis snackat med min lilla sötna Emmy,

vi pratade om vår lilla turkiet resa. så skoj hon oh jag kommer ha det. Antar att de kommer vara riktigt mycket galaj och sånt skoj :)


Stranden , gå i stan och kolla, äta middag ute, festa och dricka ;D så kommer våra dagar se ut i en hel vecka :) Så underbar tanke verkligen.


Aw fick ett sms av min söta sis, hon saknr mig ^^ Fast jag saknar henne med, de är ju helt länge sen hon och jag träffades. Kanske ska träffa henne nu i 1 timme och 30 min innan jag drar iväg på träningen ;D


Skönt, har även pratat med anna idag. Hade liksom ingen aning om det var träning idag eller inte. Så kom hon med glada besked om att vi fått massa folk nu under lov vecka :) Så nu hoppas jag på att de stannar och att vi kommer kunna ha ordentliga träningar ;D


Pusssar

Av Rebecca Nilsson - 24 februari 2008 02:10

Nej nu pallar ja fan inte vara uppe längre.


Så nu dissar jag datan för idag och går och klär av mig och hoppar ner i nattlinnet sen blir de sängen efter det.

Inte för att jag är trött men ändå, blir väl att jag lägger mig och spelar the sims.


Det får vara mitt nattgöra ,

för ja lär somna med mobilen i handen elle något och sen vakna med den under mig och ja kan lova er att de är inget bekvämt att göra.


Men ni får sova så gott mina sötnosar och älsklingar :)

För det tänker i alla fall jag göra.


Av Rebecca Nilsson - 24 februari 2008 01:34

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1902730.ab


Ni måste in och läsa på den länken,

fy fan säger jag bara, hur kan man göra något sånt mot sitt eget barn?

Sin egen avkomma och kött och blod.


Det är typsikt sånna föräldrar som inte ska ha några barn alls. hoppas på att de får ett riktigt ordentligt straff för det är vad de förtjänar.

Av Rebecca Nilsson - 24 februari 2008 01:11

Vad skulle du göra om jag..
1. Kom hem till dig mitt i natten med blöta och kalla kläder?
2. Låg och höll om dig när du vaknade på morgonen?
3.Satt vid frukost bordet hos dig och pratade med din familj?
4. Slängde mig över dig när du var inne i stan?

Vad skulle du göra om..
5. Jag rymde till dig och vägrade åka hem?
6. Jag satt och grät utanför ditt hus?
7. Jag slängde mig i dina armar med blodiga sår?

Vad skulle du göra om jag..
8. Dog?
9. Tog livet av mig?
10. Tog livet av mig framför dina ögon?
11. Tog livet av mig inne i ditt badrum?

Av Rebecca Nilsson - 24 februari 2008 00:25

Dagens humör: Glad som satan

Dagens mående: Underbart

Dagens borde: Sova

Dagens frisyr: knullrffs,

Dagens klädsel: mjukisbyxer, linne

Dagens planer: Sova i med klocan är så mkt

Dagens materiella vill ha: nya jeans, skor och tunikor

Dagens längtan: Turkiet, Österrike och Road trippen

Dagens fundering: varför folk är som de är.

Dagens beroende: Mina vänner

Dagens tråkigaste: Vädret

Dagens låt: Frida - Upp och hoppa

Av Rebecca Nilsson - 24 februari 2008 00:23

Jag blir snart galen på den jävla tågrälsen som jag har i käften.

Den skaver så in i helsike eller rättare den har gjort det. Den gör inte det längre vilket känns underbart :) 


Ska dit imorgon så de får kolla, för de är verkligen något som inte stämmer.

Gah och fixar de inte den så tar ja fan av den.

Dock behöver ja ha den för käkoperationen i oktober eller november.

Börjar bli orolig över operationen nu.


De ska knäcka både den övre och undre käken och flytta de.

Så mina käkar kommer vara igen sydda i 1 månad,

så då får ja bara leva på flytande föda efter det så ska ja äta pure mat. Tänk då är man 19år och äter barnmat xD Sen blir det lätt tuggad mat och sen får ja äta vanlig igen. lär tappa ett och annat kilo de månaderna.

när operationen är gjort så är ja ner sövd i några dagar efter, men det förstår jag. De lär bli synd om mina föräldrar, som kommer få åka som dårar varje dag för att hälsa på en och för att hålla koll på en så allt verkligen går som det ska.


Men ja ska inte tänka på det, för ja vet att doktorerna är duktiga och kan allt de där. Så nej nu får ja ta och glömma de tankarna :)

Ovido - Quiz & Flashcards