Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Rebecca Nilsson - 5 februari 2008 20:08

Jag är fan sämst,

lovade mig själv att jag inte skulle beställa mer kläder.

Jo vad tror du jag gör när ja kommer hem från skolan idag och sitter vid matbordet med mamma?


Jo beställer massa kläder som kommer om 10 dagar ca.

Måste sätta stopp för sånt nu.

Men min ekonomi klarar av det i alla fall och det är ganska så bra tycker jag då vill jag säga :)


Detta blev beställt:

Ett par svarta jeans

En silvrig sidentunika

En rödlång tunika med knappar på

En rosa/röd/vit sidenklänning

En vit/silvrig klänning


Sen kommer ja inte på mer, men något till var det. Men jag tror inte det spelar någon roll :)



Man skulle kunna tro jag är shoppingberodende eller något sånt



Av Rebecca Nilsson - 5 februari 2008 19:40

Då ska man på introduktion på Sturup klockan 11 på söndag :)

Ska bli så skoj ska ja tala om.


Ska gå runder och tittar var allt är och hur man ska göra med koder och allt sådan och även på säkerhetskontroller m.m Tror även att jag ska prova ut kläder som jag ska ha.


Fy fan vad ja längtar, de är helt galet :)


Sen att bo själv i malmö i 6 veckor gör saken bättre, köra till praktiken, gå på stan och kolla runder, träffa alla trevliga malmö bor, utgång och nära till shopping :)


Det kan inte bli bättre :)




Av Rebecca Nilsson - 5 februari 2008 19:04

Är nog i chocktillstånd än ska ja ta och tala om för er.

var ute och körde precis, vad tror du inte händer då?


Jo ett jävla rådjur hoppar ut mitt framför mig, men tacka gud att jag klarade av att stanna :) 2.a gången detta händer mig, hoppas de snart är slut med sånt för min del. För ja vart lika rädd nu som första gången det hände.


Men ska i alla fall tänka positivt på saken, hade ju kunnat råka ut för världens olycka och hamla på sjukhus eller nått.

Av Rebecca Nilsson - 5 februari 2008 12:56

Tisdagen den 5 februari 2008
VÄDUREN (21/3-19/4)
Det kan vara dags för dig att komma ikapp dina egna planer. Snart har din lediga tid runnit ut.
OXEN (20/4-20/5)
Dags att ringa upp en gammal vän. Än är det inte försent att tala ut om vad som egentligen hände.
TVILLINGARNA (21/5-21/6)
En trafikfälla kastar en slagskugga över din väg idag. Fundera i förväg över dina färdvanor.
KRÄFTAN (22/6-22/7)
Kritik från dina närmaste irriterar dig en smula. Försök att lyssna istället för att bli sur.
LEJONET (23/7-22/8)
Du vill gärna ta ut svängarna lite extra idag. Någon likasinnad överraskar dig fram mot kvällen.
JUNGFRUN (23/8-22/9)
Du lovar något som inte ens du själv riktigt kan tro på. Att någon avslöjar dig känns som en befrielse.
VÅGEN (23/9-22/10)
Något som handlar om djur och natur berör dig djupt idag. Du undviker helst alkohol i kväll.
SKORPIONEN (23/10-22/11)
Du får en chans i karriären som sällan återkommer. Du kan tvingas göra ett svårt val.
SKYTTEN (23/11-22/12)
Månens position kan göra dig otålig och lätt irriterad. Håll dig för dig själv tills det går över.
STENBOCKEN (23/12-20/1)
Bara njut av gemenskapen. Dra ut telefonjacket och satsa på en lugn hemmakväll med din partner.
VATTUMANNEN (21/1 - 19/2)
Du får chansen att testa något nytt i sällskapslivet. En ny sida i din personlighet lockar nya vänner.
FISKARNA (20/2 - 20/3)
Du kan känna dig otillfredsställd i ditt yrkesliv. Men på hemmaplan trivs du så mycket bättre.

Av Rebecca Nilsson - 5 februari 2008 12:38

Dagens humör: Glad som satan

Dagens mående: Underbart

Dagens borde: Plugga rättskunskap

Dagens frisyr: Plattat, sprayat

Dagens klädsel: Leggins och en vit lång tröja

Dagens planer: Laga middag, plugga och träna

Dagens materiella vill ha: nya jeans.

Dagens längtan: Turkiet, Österrike och Road trippen

Dagens fundering: varför folk är som de är.

Dagens beroende: Mina vänner

Dagens tråkigaste: Vädret

Dagens låt: keep bleeding.



Av Rebecca Nilsson - 5 februari 2008 12:34

Sitter i skolan nu,

håller på att fin justera arbetet i samhällen innan vi ska lämna in det.

Dock tycker jag det är ett väldigt bra arbete :)


Snart är det dags för redovisning i historian om koloniseringen i Australien. Ganska så segt, men sånt måste.

Det känns skönt för sen är det mesta över :)



Ovido - Quiz & Flashcards