Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Rebecca Nilsson - 4 oktober 2009 19:45

Kvällen började ganska så stressande, folket trillade in redan vid halv sex tiden och då hade vi precis fått uppa alla ballonger.


Alla underbara människor kom som jag bjudit + några till, men det är bara skoj :) Till slut var vi nog nästan 80 personer som skulle äta, så vi fick duka fler bord. Blev mycket sång, dans och väldigt mycket skratt. Jag kan erkänna för alla mina läsare att jag var full redan när klockan var kvart i åtta och då hade jag druckit 6 st cider och tagit 6st snappsar. Men det blev lugnare för min del ju längre in på kvällen vi kom, höll mig mer till dansandet. Fast man känner att man dansat i högklackade skor, för jag har ont i mina lår. Sen när klockan blev omkring 2 inatt så dog festen ut, fast då var det städning som gällde för hela slanten. Somnade inte från vid fyra halv fem imorse, sen så gick jag upp vid åtta.


Fick en hel del presenter:

- dildo

- analkulor

- kukring

- glidmedel

- kondomer

- handklovar

- kamasutra kortlek

- pengar ca 6000

- presentkort ca 3000kr

- blommor

- kåtpiller

- en tandborste som liknar en kuk

(så snälla vänner har jag, men det är skoj de tänker på mig nu när man inte har pojkvän)


Sen fick jag även en massa till som jag inte orkar skriva, med fick en hel del till den dagen man flyttar hemifrån. Känns ganska så bra att man redan har så mycket sådant, för man vet ju inte när den dagen kommer. Den kan komma fortare än väntat.


Är så enormt glad att min 20års fest blev så lyckad som den blev och det bästa av allt är att alla man träffat eller pratat med idag tyckte det var superskoj :)

Av Rebecca Nilsson - 4 oktober 2009 19:40

Nu är man hemma och har tagit det lugnt ett tag.

När jag kom hem från jobbet dök jag in i kylen för att se om där fanns något gott att äta, med tanke på att jag endast ätit en räkmacka på hela dagen så var jag ganska så hungrig. Men nu är jag mätt som jag vet inte vad.


Ska snart bege mig ner och se på ensam mamma söker och burra ner mig i soffan under en filt och mysa med min älskade familj, men först tänkte jag skriva ett långt blogginlägg om gårdagen :)

Av Rebecca Nilsson - 4 oktober 2009 12:19

Hade en riktigt underbar födelsedagsfest igår/inatt. Är riktigt glad att över 80pers ville fira min 20års dag tillsammans med mig. Skriver mer om kvällen/natten sen ikväll när jag kommer hem från jobbet.


Är i alla fall på jobbet nu och det går hur bra som hellst att jobba. Men jag kan ju tala om att jag är lagom seg i kroppen + att jag är vääääldigt trött. Så när jag kommer hem blir det packa upp alla presenter + fixa med blommorna.


Men nu ska jag återgå till jobbet :)

Ovido - Quiz & Flashcards