Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Rebecca Nilsson - 6 oktober 2009 22:43

Kom nästan precis hem från jobbet, fick jobba över en halvtimme pågrund av att planet var sent inkommande. Men det tackade jag för :)


Nu sitter jag i alla fall här och läser genom alla bloggar jag brukar läsa, funderar på att krypa ner i sängen där efter. Ska ju till gymmet vid åtta tiden imorgon tänkte jag. Måste komma igång med träningen igen nu efter resan :) Är i alla fall väldigt glad att jag inte gick upp ett kilo under mina 2 veckor i Turkiet. Nu är det hårdträning som gäller för min del, ska försöka strukturera upp lite mål m.m imorgon tänkte jag.


Men nu ska jag i alla fall hoppa ner i min älskade säng, dock tråkigt att krypa ner ensam :/

Fast den dagen kommer väl då man har någon att krypa ner bredvid.





Av Rebecca Nilsson - 6 oktober 2009 19:19

Nu sitter man på jobbet, snart dags att checka in passagerarna för den sista flighten idag. Sen blir det hem och ta det lugnt, inte för att jag tror jag kommer somna. För jag är alltid så speedad när jag kommer hem från jobbet. Så lär väl inte somna från midnatt. Även om jag har lovat mig själv att jag ska vara uppe och träna vid 8 tiden imorgon bitti.


Men får väl återgå till arbetet nu, man kan ju inte surfa allt för länge :)

Av Rebecca Nilsson - 6 oktober 2009 12:50

Har precis gjort mig iordning för jobbet, gillar inte riktigt att börja så mitt på dagen. Hela eftermiddagen och kvällen är förstörd. Men visst man ska ju inte klaga i dagens läge tycker jag. Ska vara glad att jag har ett jobb jag kan gå till några gånger i veckan.



Av Rebecca Nilsson - 6 oktober 2009 09:16

Stack iväg en sväng till gymmet, vilket var riktigt skönt. Vi var inte mer än 3 pers så det var lugnt och skönt. Det är så mycket skönare att träna när där knappt är något folk, för då slipper man stå och vänta m.m


Idag började jag med att springa 20 min på löparbandet, är helt förvånad över mig själv att jag klarade det för jag har väääärldens sämsta kondition som jag håller på att arbeta på just nu. Så det är skönt att det går mot rätt håll, för innan klarade jag max 5 min för sen hade jag ont i mina knä och nu känner jag ingenting "peppar peppar"

Efter löparbandet begav jag mig och träna armar, rygg och mage i ca 50 min. Så tycker jag var riktigt duktig idag, så ska dit imorgon igen men jag vet inte vad jag ska ta och träna då.


Men nu ska jag bege mig in i duschen, var tvungen att ta det lugnt ett tag för annars blir man lika svettig igen när man kommer ut från duschen och det är inte så mysigt.

Av Rebecca Nilsson - 6 oktober 2009 07:49

Vaknade för en stund sen, ännu en dag jag inte ställde klockan och vaknar lite över sju av mig själv. Vilket är mindre skoj, vill kunna sova så länge som alla andra kan göra. Men nejdå det kan inte min kropp eftersom den är van vid att gå upp vid 3 eller 4 på natten. Nog om det =)


Nu funderar jag på om jag ska göra mig iordning för att sen bege mig till gymmet. Ja jag gör nog det, i stället för att sitta här hemma och sega en timme till så kan man till gymmet och göra av med lite kalorier.



Ovido - Quiz & Flashcards