Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Rebecca Nilsson - 25 oktober 2009 18:15

Jag har varit riktigt dålig på att blogga i helgen. Ber så mycket om ursäkt för det, men ska ta tag i det i veckan jag lovar.


Har precis fått massage av pappa, har så enormt ont i min rygg. Kan knappt röra mig utan att det känns som de sticker en kniv rakt in i ryggen. Förmodligen ryggskott, vilket jag inte alls hoppar på.


Idag har jag även varit och kollat på fotboll, det var en kvalmatch mellan Sjöbo och Askeröd. Synd om Sjöbo IF som trillade ner i div 5, men det var enormt roligt för Askeröd att de gick upp i div 4. För er som vill veta så började jag min fotbollskarriär i Sjöbo när jag var fem år och slutade när jag var 17år och nu efter 3 år började jag spela  Wollsjö/askeröd. Fast när jag spelade i Sjöbo var det mer seriöst spel, nu spelar jag mer för att ha roligt och umgås med vännerna :) På tal om annat så ska vi spela fotbollsturnering om 3 veckor här i Sjöbo, vilket ska bli riktigt skoj. Ska verkligen ge allt jag kan och lite till, ska visa alla att jag är tillbaka på samma nivå som jag var på innan jag slutade spela. Men nog om det :)


Sitter och pratar med Elin nu, hon skickar även bilderna sen i fredags. Är väldigt nyfiken på hur snygga vi var, så man inte såg allt för jävlig ut.



Av Rebecca Nilsson - 25 oktober 2009 10:40

Riktigt skönt att man fick sova en timme extra, även om man gick upp kl 9.30


Nu gör jag inte så mkt, håller på att få spel på internet. Tänkte skriva om fredagen, men det känns inte så lönt när jag hela tiden loggas ut. Så får se om uppkopplingen är bättre senare i eftermiddag.

Ovido - Quiz & Flashcards