Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Rebecca Nilsson - 22 oktober 2009 21:26

Så nu har man tittat på mammas pojkvar, och har skrattat åt det lika mycket idag som alla andra dagar. Tur det finns några sånna program kvar i alla fall.


Funderar faktiskt på att krypa ner i sängen och försöka sova. Med tanke på att jag ska upp halv fyra inatt så borde jag sovit för länge sen. Lär ju bli en lång dag imorgon, men det gör inte mig något :) För imorgon kväll är det David Guetta som gäller på slagthuset. Där är över 5700 biljetter sålda, så hoppas att man inte får stå i kö allt för länge.


Men sov gott sötnosar, för det ska jag minsan göra :)

Pussokram

Av Rebecca Nilsson - 22 oktober 2009 19:38

Så nu har jag precis spelat the sims 3, för att fördriva tiden. Hade verkligen ingenting annat att göra, så varför inte passa på att spela då. Ska snart gå ner och titta på mammas pojkar på tv4. Tycker de programet är sjukt samtidigt som det är roligt. Jag vet hur det går för den söta skåningen i programet ;D Vet ni också det?



Av Rebecca Nilsson - 22 oktober 2009 13:46


Den som inte värdesätter livet, förtjänar det inte.
Källa:
Leonardo da Vinci

Av Rebecca Nilsson - 22 oktober 2009 13:29

Fick min löne spec nu idag och fick  ungefär 2000kr mer än vad jag hade väntat mig. Så det var riktigt skoj. Dock behövs det spara en del nu tills de kommande utgifterna på min bil.


På tal om annat så har jag varit och hämtat mitt paket, beställde ju lite kläder igår och idag fick jag sms om att det redan hade kommit, så det kan man kalla snabb leverans. Pratade även med chefen på jobbet nästan precis och får en massa tider hela tiden nu, så det känns så skönt. Ska även jobba imorgon bitti, visst det är lite segt att köra 7 mil för att jobba i 4 timmar.


Men nu ska jag gå ner och städa, så det är klart. Fast först ska jag se om tvätten är klar så jag kan hänga ut den.

Av Rebecca Nilsson - 22 oktober 2009 12:12

Har precis varit ute och gått en runda på ca 40 min med Casandra och hennes hundar. Var mycket trevligt att träffa henne. Nu när vi har blivit äldre ses vi typ aldrig, när vi var mindre var vi typ alltid. Men det blir väl så när man blir äldre, tråkigt nog. Men vi har sagt båda nu att vi måste bli bättre på att ses.


Nu ska jag gå ner och fortsätta med den där jävla städningen till min mamma, börjar bli riktigt less på det. För det är alltid jag som får städa eftersom jag jobbar så oregelbundet och antingen kvällar eller morrnar. Visst jag kan förstå att hon vill jag ska hjälpa till hemma, när jag bor gratis. Så egentligen ska jag inge klaga på det.



Av Rebecca Nilsson - 22 oktober 2009 08:39

Vaknade vid halv åtta imorse med världens förklylning. Så jag slog ganska snabbt det där med gymmet ur hågen. För det är ju inte bra att träna då. Får ta pilatesbollen och träna lite där nere istället. För det är inte lika jobbigt som att köra stenhårt på gymmet i 1 timme ca.


Sen får jag väl sätta igång städningen här hemma så jag blir klar med den, min mamma är expert på att allt ska städas från golv till tak när de ska ha folk här hemma. men jag förstår inte varför, för här är inte skitigt.

Ovido - Quiz & Flashcards