Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Rebecca Nilsson - 10 oktober 2009 18:35

Blev shopping med mamma och pappa idag, fick handlat en del saker. Gick och leta efter mysiga kofter nu till hösten/vintern, men jag hittade inga som jag gillade. Det kommer väl med tiden.


Fick i alla fall med mig:

- Vantar

- Mössa

- Leggins

- Skor

- Rouge, foundation, mascara, puder och rakblad

- Hårklämmor

- Body butter från Hawaiian tropic, med doft av lime och cocos


Nu sitter jag och väntar på att Sara ska höra av sig, vi ska ju ha myspys ikväll. Kolla på någon bra tjejfilm, snacka skit och äta morötter, gurka och dippa. Smarrigt värre :)


På tal om annat så har min hand blivit bättre, nu känner jag ingenting när jag rör handleden och det känns riktigt skönt faktiskt. Hoppas ju på att jag kan börja träna på gymmet ordentligt igen. Om inget annat så kanske det blit att simma en stund imorgon bitti istället.  

Av Rebecca Nilsson - 10 oktober 2009 07:03

Sittet på jobbet just nu och har varit här ett bra tag, ska dock vara här en stund till innan det är dags att bege sig hemåt. På tal om annat så gick det helt okej att köra hit, men hade väldigt ont i handen när jag växlade :/ Får kanske bege mig till sjukhuset nu? I med den är rejält svullen och sen kan jag inte röra handleden utan att det gör ont.


De som känner mig väl, vet om att jag inte gillar sjukhus. Därför drar jag míg så för att åka dit. Kommer ju ändå bara få höra att det är en kraftig stukning och att jag ska ta det lugnt med handen. Jag verkligen hatar sjukvården i sverige..

Ovido - Quiz & Flashcards