Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Rebecca Nilsson - 28 oktober 2009 23:35

Nej nu orkar jag inte vara uppe längre, orkar knappt hålla ögon och huvudet uppe. Känns som det väger flera hundra kilo eller något sånt.


Sov gott sötnosar, för det ska jag.

P.s svarar på kommentarerna imorgon, känner att mitt huvud inte klarar det nu

Av Rebecca Nilsson - 28 oktober 2009 20:25

Har precis fyllt i mina papper som jag ska skicka till Novia på Kastrup. Får verkligen spel, mitt cv blir verkligen inte som jag vill. Tycker alltid det är lika svårt att skriva ett med tanke på att man ska få fram det bästa med sig själv. Och det värsta av allt är att jag verkligen vill ha jobbet där. Trivs så bra i resebranschen men de timmarna jag har på sturup kan man inte leva på.


Så nu ska jag fortsätta att gnugga mina geniknölar ett tag till innan jag ska bege mig till tvn.

Av Rebecca Nilsson - 28 oktober 2009 09:52

Tänkte jag skulle skrivit ett litet inlägg när jag var på jobbet, men så blev det inte. Hade allt för lite tid för att fixa det. Så får ta och skriva det nu istället.


Kom hem för en liten stund sen, har precis fått i mig lite frukost som blev en knäckemacka, äpple och ett glas mjölk så nu är jag fitt for fight igen. På tal om annat så gick mina stövlar jag har på jobbet sönder, så sitter och funderar om jag ska bege mig till Nova Lund och handla nya. För behöver stövlar är förkallt med låga skor, men det är så tråkigt att köra själv så hoppas natha kan vakna snart.


På tal om annat så var min natt inte lätt, kunde verkligen inte somna. Gick ifrån datan vid tio tiden för trodde jag skulle bli trött om jag kröp ner i sängen men inte hjälpte det. Låg och vände och vred mig i sängen till kl 00 inatt, sen somnade jag och sov gott i ca 2 timmar, sen vakna jag igen och hade svårt att somna så har väl sovit ca 3 timmar inatt, vilket jag känner i kroppen. Jag har alltid samma problem när jag ska jobba morgon och har varit ledig några dagar, förstår inte varför men tror det är för jag är rädd att försova mig.



Ovido - Quiz & Flashcards