Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Rebecca Nilsson - 8 oktober 2009 23:11

Nu har alvedonen börjat värka, för känner inte av smärtan i handen. Fast lär väl vakna inatt av att jag har ont i handen, men den stora frågan är ju hur jag ska lyckas sova med handen högt. Är ju som en karusell när jag sover :/

Fast det är ju en annan femma.


Jag som hade intalat mig själv att jag skulle till gymmet imorgon, men vad ska jag där när jag har skadat handen? Finns ju inte så mycket man kan göra mer än cykla, springa eller gå på löparbandet och träna benen. Men visst det behövs det med, så får se hur det känns imorgon.


Men nu ska jag i alla fall ta och hoppa ner i sängen och sova, ska försöka sova lite längre än till kl 7.20 imorgon bitti. Fast sen om jag gör det är en annan sak och det återstår att se imorgon :)


Av Rebecca Nilsson - 8 oktober 2009 22:12

Så jävla typiskt mig, lyckas skada handen på fotbollsträningen idag. Hoppas verkligen på det bästa att det inte har hänt något allvarlig med den, tror själv att det är en rejäl stukning. För kan knappt röra den och när jag rör den i vissa lägen gör det jääävligt ont. För er som känner mig så ska det gå ganska så långt innan jag klagar för smärta. Men är handen svullen och blå imorgon är det sjukhuset nästa. Så håll tummarna med mig alla som läser detta.


Tycker så synd om Kristin, i med det var hon som sköt så fick hon dåligt samvete. Men hoppas hon inte tänker på det allt för mycket. För hon kunde inte rå för det.

Av Rebecca Nilsson - 8 oktober 2009 07:58

Idag vaknade jag vid lite i halv åtta, men jag la kvar i sängen tills nu. Det är så mysigt att ligga kvar under täcket och bara mysa, har ju precis ingenting att stressa för.


Inte för det finns så mycket att göra precis, funderar på om jag ska lägga mig i soffan under filten och mysa framför tvn till vakna med the voice eller om där är någonting annat man kan titta på. Dock blir det inte så lång stund i soffan för vid kl 10 ska jag bege mig till skivarp, för att ut och gå en runda med Elin. Tråkigt att gå själv + att Elin och jag har inte träffats så mycket på den sista tiden tråkigt nog.

Ovido - Quiz & Flashcards