Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Rebecca Nilsson - 11 oktober 2009 19:23

Fy fan vad man kan ha det tråkigt. Finns inte ett piss man kan göra och hade inte vädert varit så dåligt som det är hade man kunnat bege sig ut och gå en runda. Men får ta och träna extra mycket på gymmet imorgon istället.


Snart är det ensam mamma söker på tv och där efter ska jag sen den engelska versionen av Wallander. Mer har jag ingen aning om. Söndagar är den värsta dagen på hela veckan pågrund av att det inte finns ett piss att göra :/



Av Rebecca Nilsson - 11 oktober 2009 06:57

Nu är man på jobbet, dock är jag väldigt seg idag. Med tanke på att jag inte var hemma från vid kl halv tolv inatt och sen skulle man upp kl 4. Men gårdagen var mycket lyckad :) Även fast den ena filmen var lite för mycket, man såg hur fejkat det mesta är och det är inte skoj och titta på en sådan film.


Men nu har jag inte tid att skriva mer, måste återgå till arbetet. Får ta och skriva när jag kommer hem istället om jag inte lägger mig i soffan och vilar en stund.


Ovido - Quiz & Flashcards