Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Rebecca Nilsson - 7 oktober 2009 23:07

Nej nu tänkte jag sätta punkt för denna dagen och bege mig till min älskade säng.

Fast inte för jag tror jag kommer somna, för det är som en bastu på mitt rum.


Men ni får sova så gott när ni ska krypa ner sötnosar :)

Av Rebecca Nilsson - 7 oktober 2009 22:49

 

NÄR FOLK INTE HAR ETT EGET LIV,

 DÅ SNACKAR DE OM ANDRAS !!


Av Rebecca Nilsson - 7 oktober 2009 22:37

Folk är fan dumma i huvet.

Helt ärligt, folk är så jävla elaka.

Man tror att man är så skyddad när man sitter vid sin dator; man kan säga vad som helst, skriva vad som helst om vem som helst.

Det dom inte tänker på är att den dom skriver om är en människa, precis lika sårbar som andra.

Jag tycker att det är så fruktansvärt ledsamt ..

Ta hand om varandra istället.  

Av Rebecca Nilsson - 7 oktober 2009 22:00

Gick ganska så bra i Malmö idag och är väldigt förvånad över att jag inte handla någonting till mig själv. Hittade dock ett par assnygga stövlar men fick inte handla de för mormor så får ta och handla de en annan gång istället.


Ikväll har det verkligen varit en ligga på soffan kväll.

- har tittat på en skiva med Grisnils som vi fick av ett par vi lärde känna i Turkiet

- Halv åtta hos mig

- Bonde söker fru

- Oskyldigt dömd


Så nu fick det vara nog med tv tittande för idag, inte för det finns så mycket annat man kan göra. Har precis tagit en förkylnings tablett + två panodil, så när de börjar värka tänkte jag hoppa ner i sängen och sova. Ska ju ut och gå med Elin imorgon vid 11 tiden, så måste ju bege mig till Skivarp. Men det lär väl sluta med att jag är uppe vid halv åtta imorgon också.



Av Rebecca Nilsson - 7 oktober 2009 09:12

Vaknade vid halv åtta tiden och var genom svettig, vilket inte låter allt för mysigt och inte nog med det så hade jag enormt ont i halsen med. Så antar att en förkylning till är påväg, känner verkligen inte för det. Ska ju jobba hela helgen, så får hoppas den inte bryter ut ordentligt. Så nu preparerar jag mig med massa vitaminer och varm oboy.


Ska snart gå och göra mig iordning, får naturligtvis skippa gymmet idag. Det är ju inte så bra och träna när man är förkyld pågrund av att man kan få förstorat hjärta. Så mormor ringde innan och frågade om jag inte ville med till malmö.

Ovido - Quiz & Flashcards