Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Rebecca Nilsson - 19 oktober 2009 22:15

Nu ikväll har jag varit hos farfar med pappa och tittat på fotboll. Dock synd att Malmö inte satte sina chanser de hade, men göteborg spelade faktiskt riktigt bra fotboll. Där efter körde vi hem och tittade på grannfejden, förstår verkligen inte hur folk orkar bråka så mycket som de gör där. Tycker det är riktigt sjukt faktiskt. Där är alltid någon surkärring eller någon vrång gubbe som är med i bilden. Men nog om det.


Funderar faktiskt på att sova, med tanke på att jag har varit uppe sen fyra imorse och att jag har en händelserik dag imorgon. Tänkte bege mig till gymmet imorgon bitti, där efter blir det hem och tvätta, plocka undan lite av mina skor som står i hallen, sen ska jag köra till Malmö vid tolv tiden och vet inte riktigt hur lång tid den mässan tar och sen på kvällen när jag kommer hem är det fotbollsträning i Askeröd.

Av Rebecca Nilsson - 19 oktober 2009 10:23

 

Stå på dig, annars gör någon annan det

 

Av Rebecca Nilsson - 19 oktober 2009 09:37

Denna dagen började inte så bra som jag hade hoppats på, klockan ringde kl 4 imorse. Lite sådär lagom tid att gå upp, eller inte. Men gick ner satte igång kaffet och sen fixade jag till mig. Men tro fan när jag sätter mig i bilen och vrider om nyckeln så startar den inte. Fick lite lagom panik då, tur jag kunde låna mamma och pappas bil. Körde till jobbet ca 45 min innan jag började och det var med andan i halsen.


Men nu har jag i alla fall lämnat den på service, vet inte riktigt hur lång tid det tar. Dock ska de inte börja fixa med den från kl 12, men kunde inte ta mig hem innan så fick ju lämna den nu. Så får jag gå och hämta bilen sen när jag har varit på arbetsförmedlingen i eftermiddag vid 14 tiden.



Ovido - Quiz & Flashcards