Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Rebecca Nilsson - 13 oktober 2009 23:40


Nu tänkte jag faktiskt sätta punkt för denna dagen.

Finns ju inget skoj vid datan, så varför sitta här då?

+ att jag ska vara på gymmet imorgon vid åtta tänkte jag. För att då är där minst folk och det är så skönt att komma igång redan så tidigt på morgonen. Hoppas bara att jag inte har sån hosta som jag hade inatt bara.


Godnatt  

Av Rebecca Nilsson - 13 oktober 2009 23:02

Kom precis hem från jobbet och idag har det varit en ganska så händelserik dag. Men sånna gillar vi, går tyvärr inte in på några detaljer av dagen eftersom jag har tystnadsplikt och inte får säga något.


Men nu är jag i alla fall hemma, sminket är borta, nattlinnet är på och tandställningen är i munnen. Inte nog med det så är jag inte trött alls :/ Så det ska bli roligt att se hur länge jag är vaken inatt, med tanke på att jag ska gymma vid 8-9 imorgon så hoppas jag att det inte blir allt för länge :)

Av Rebecca Nilsson - 13 oktober 2009 15:25

Just nu sitter jag på jobbet och checkar in till Gdansk, men det är ganska så lugnt så man hinner kolla runder på internet.


På tal om annat så blev det inte så mycket städande för min del. Fick ju ställa mig och laga middag eftersom jag var tvungen att ha med mig middag på jobbet. Så det var lite lagom stressigt, sen skulle jag göra massa ärende med. Fast jag kom till jobbet i tid och det var ganska så skönt faktiskt.


Och inte nog med det så slutade internet fungera, så får väl ringa till telia och prata med dem om inte min älskade mamma gör det. Fast nu ska jag återgå till jobbet :)

Av Rebecca Nilsson - 13 oktober 2009 09:20

Har verkligen inte alls sovit gott inatt, är glad om jag har sovit ca 5 timmar. Har vaknat från och till hela natten av att jag har haft en sån extrem hosta. Men nu har jag druckit varm oboy och tagit en tablett mot rethosta så hoppas det ska ge med sig snart.


Funderar på om jag ska fortsätta med städningen som jag påbörjade igår, så jag blir klar med den någon gång och sen får jag se om jag hinner med så mycket innan jag ska göra mig iordning för att bege mig till jobbet.

Ovido - Quiz & Flashcards