Alla inlägg den 1 november 2009

Av Rebecca Nilsson - 1 november 2009 23:16

Nu är det nog för idag, klarar inte vara uppe längre känner jag. Ögonen går i kors och huvudet börjar väga ton. Med tanke på att jag varit uppe sen 3 imorse så undrar jag själv vad jag gör vaken än.


Men nu ska jag krypa ner i sängen och läsa en stund. Får se hur långt jag kommer innan jag somnar med boken i handen.



Av Rebecca Nilsson - 1 november 2009 21:32


I segern förtjänar man champagne, i nederlagets behöver man den.

/ Frankrike

Av Rebecca Nilsson - 1 november 2009 08:11

DEt är helt sjukt vad dagarna bara rullar på, det är den 1 november idag. Kan inte förstå att det snart är jul och nyår. Fast visst har detta året varit händelserikt, men inte lika mycket som förra. Men nästa år hoppas jag på ännu mer äventyr för min del


Så nu är jag inne på den andra incheckningen sedan jag började jobba kl 5.30, så nu är det full rulle. Checkar in till Dubai. Är faktiskt väldigt förvånad att de flyger dit från Malmö Airport, fast det är mycket trevligt för oss som jobbar här.


Men nu ska jag fortsätta jobba, sen är det frukost som gäller.

Ovido - Quiz & Flashcards