Alla inlägg den 2 november 2009

Av Rebecca Nilsson - 2 november 2009 23:34

Filade nästan precis mina naglar, passade även på att lägga på lite nagelförstärkning. Mina naglar är riktigt fula nu, de flisar sig hela tiden. Så imrogon tänkte jag göra mig iordning och bege mig på en liten promenad in till byn och handla en mirakelkitt och sen lite avokadoolja som jag kan smörja in naglarna med. Kanske till och med hittar något snyggt nagellack som kan passa enormt bra på min hylla på rummet. Vill ha lite snygga nagellack nu i höstens färger.


Men nu funderar jag på att krypa ner i sängen, finns inte så mycket att göra och jag är inte riktigt trött heller så det blir väl att jag kryper ner i sängen och fortsätter läsa några kapitel i den 3.e boken i Twilight serien, detta är dock andra gången jag läser boken och den är fortfarande lika bra. Vill ha den 20.e nu så man kan sitta och se den 2.a filmen på bio :)


  

Godnatt sötnosar, sov gott :)

Av Rebecca Nilsson - 2 november 2009 18:52

 

jag lever för det jag har, inte för det jag vill ha

Av Rebecca Nilsson - 2 november 2009 13:29

  

Jag verkligen älskar hösten, bara få sätta fyr i den öppna spisen. Mysa i soffan under en filt, dricka varm oboy eller te, samt ha en massa tända ljus igång överallt. Det är nog det ända med hösten jag älskar och min egen födelsedag med vill säga.


Vädert är så grått och trist, kallt och regning och det får en att bli lite lagom depprimerad. Vilket jag verkligen hatar, inte för det händer så ofta men ändå. Brukar inte vara den personen som springer och hänger läpp, utan jag är alltid lika glad.


Men nu ska jag gå och fixa till frisyren innan jag ska bege mig in till arbetsförmedligen. Är ganska så skönt att mötet endast varar i 1 timme idag.


Av Rebecca Nilsson - 2 november 2009 13:20

 

Passade på att handla lite doftljus på ikea i torsdags

 

Handlade nya skor att ha på jobbet i fredags

Blev även ett par skor till vardags, älskar skor <3  

Handla nya prydnadskuddar och en ny lampa  


Handlade faktiskt en del saker till, men har inga bilder på det så det får vara :)

Av Rebecca Nilsson - 2 november 2009 09:59

Gick upp lite över sju imorsen, sen begav jag mig till gymmet för att röra lite på mig. Vilket var riktigt underbart, verkligen älskar att börja dagen med lite träning. Blev rygg, mage och bröst jag körde idag.


Nu gör jag inte så mycket, min älskade mormo kom på besök nu så får väl bege mig ner till henne :)


Ovido - Quiz & Flashcards