Alla inlägg den 20 november 2009

Av Rebecca Nilsson - 20 november 2009 14:40

Nathalie ringde precis och sa att hon redan var hemma. Så ska snart bege mig till henne, så vi tar oss en kopp kaffe och snackar lite skit innan det är dags att bege oss till Ystad, för att se New Moon. Är riktigt spänd hur bra/dålig filmen är. Man har ganska så höga förhoppningar om dem, så hoppas på en bra film.


Ska först överföra pengar till mitt vanliga konto och måla naglarna innan jag beger mig. Skriver ikväll vad jag tyckte om filmen.

Av Rebecca Nilsson - 20 november 2009 09:47

Att vara nöjd med det man har,

är den största och säkraste av tillgångar

Av Rebecca Nilsson - 20 november 2009 06:47

Nu är man på sturup och jobbar, är dock inte riktigt på gång idag. Magen kurrar som det vore ett tredje världeskrig i magen, tur man snart ska äta lite fruksot. Det tar på en att gå upp kl 4 och inte äta frukost från kl 8.


På tal om annat så är jag riktigt laddad för gå på bio ikväll. Längtar faktiskt riktigt mycket, så det ska bli skoj. Vi ska även passa på att gå ut och äta middag i 'Ystad för det händer inte så ofta :)


Nu får jag återgå till arbetet

Ovido - Quiz & Flashcards